بدرقه سرمربی وکشتی گیر لرستانی اعزامی به المپیک به همت بانک رفاه کارگران؛

عضو هیات مدیره بانک رفاه : بانک رفاه در کمک به ورزش قهرمانی ومسئولیت اجتماعی سرآمد است

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۰۱:۰۷:۲۴
کد خبر: ۱۲۰۱۶۰۵
عضو هیات مدیره بانک رفاه : بانک رفاه در کمک به ورزش قهرمانی ومسئولیت اجتماعی سرآمد است
مراسم تجلیل وبدرقه غلامرضا محمدی ومرتضی قیاسی سرمربی وکشتی گیر المپیکی لرستان به همت بانک رفاه کارگران،هیات کشتی لرستان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ حمید رضا فتحی بیرانوند عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران با تقدیراز غلامرضا محمدی سرمربی لرستانی  تیم ملی کشتی آزاد ایران در کسب سهمیه کامل المپیک وحضور یک کشتی گیر لرستانی بنام مرتضی قیاسی در تیم ملی از حمایت بانک رفاه کارگران ازورزشکاران لرستانی خبر داد.

او تصریح کرد: بعنوان یک لرستانی و به نمایندگی از بانک معظم وبزرگ رفاه کارگران که در مسئولیت های اجتماعی و خدمات ارزشمند به کلیه اقشار به خصوص کارگران و بازنشستگان بعنوان سرمایه های بزرگ همواره در حال خدمت صادقانه بوده پیام مدیر عامل واعضای هیات مدیره در حمایت از ورزش در ابعاد قهرمانی وهمگانی ابلاغ کرد.

فتحی بیرانوند  با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که می‌فرماید رزم مردان لر بیش از آن‌که شنیدنی باشد دیدنی است، ان را مصداق بارزنبرد دلاور مردان قهرمان ورزشی استان در میادین جهانی و آسیایی عنوان کرد .

او لرستان را مهد پرورش استعداد های ناب در ورزش عنوان کرد و گفت :لرستان از دیر باز در رشته کشتی با قهرمانان نامی وبزرگی همچون سیاوش نوری ، مرحوم بابک اسدی ، کریم سوری و....همواره در کشتی کشور آقایی کرده جهش و پیشرفت دوباره ورزش کشتی در لرستان با کسب عناوین مختلف و افتخارات این رشته را مدیون برنامه ریزی های مدون و علمی فرید بهرامی رئیس هیات کشتی استان ودیگر بزرگان این رشته عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد این موفقیت ها تداوم داشته باشد .

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران تصریح کرد: در هر جامعه ای که ورزش قهرمانی در آن موفق باشد، در سایر بخش ها نیز به ویژه عرصه اقتصاد، موفقیت های چشمگیری به دست خواهد آمد.

فتحی بیرانوند افزود: به شخصه معتقدم که جوانان دلیر لرستانی دارای استعدادهای ناب و  شایسته بوده  که با همه ی وجود در مسابقات حاضر می شوند و جسارت و شجاعت خاصی از خود نشان می دهند.

او ادامه داد: کشتی گیران لرستانی همیشه بیشتر از آنچه داشتند در میدان مبارزه گذاشته اند و امیدوارم در المپیک  که یک قهرمان ارزنده بنام مرتضی قیاسی باهدایت اسطوره کشتی لرستان غلامرضا محمدی بعنوان سرمربی تیم ملی که  در رأس کشتی کشور حضور داردبتواند دل مردم ایران ولرستان را شاد کند.

  عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران  افزود: امیدواریم مربیان تیم ملی به کلیه  شهرهای استان سرکشی کند و اگر شهرستان ها فعال شوند کل کشتی کشور فعال خواهند شد.

فتحی بیرانوند اظهار کرد: مرتضی قیاسی جوان شایسته دورودی کشتی استان با حضور خود در المپیک نشان داد ظرفیت ورزش استان فرا ملی است و مسئولان ارشد استان نیز در این موضوع میبایست از قهرمانان حمایت نمایند .

او اظهار کرد: ما استعدادهای خدادادی در حوزه های مختلف علی الخصوص ورزش داریم و می توانیم در این حوزه حرف های زادی برای گفتن داشته باشیم کما اینکه قهرمانان خوبی نیز در استان داریم.

 عضو هیات مدیره بانک رفاه در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور سرمربی و یک کشتی گیز از لرستان در مسابقات المپیک توکیو ، خاطرنشان ساخت: نقش ورزش در سیاست نیز بی بدیل است، به ویژه ورزش های همگانی نقش مهمی در انسجام بخشی جامعه ایفا می کند.

فتحی بیرانوند  در این همایش برحمایت کامل بانک از حوزه ورزش تاکید کرد و اظهار داشت: بانک رفاه تعهد بالایی به ایفای مسئولیت های اجتماعی در جامعه دارد و به عنوان یک نهاد اجتماعی-اقتصادی که با سرمایه های ارزشمند قشر معظم بازنشسته و مستمری بگیر موجودیت یافته است، خود را موظف به ارائه خدمات مطلوب به تمامی بخش های جامعه و به ویژه این قشر عزیز می داند.

عضو هیات مدیره بانک رفاه  با اشاره به اینکه بانک رفاه کارگران  برای پشتیبانی از ورزش به این حوزه ورود پیدا کرده است افزود: حمایت از ورزش قهرمانی و قهرمانان استان های کمتر برخوردار وپر استعداد برای بانک  رفاه بازخورد مناسبی داشته است.

عضو هیات مدیره بانک رفاه کارگران جایگاه این بانک را جایگاهی رفیع و مناسب در نظام بانکی عنوان کرد و انجام طرح‌های ملی و تکالیف اجتماعی بر عهده بانک را عامل رشد و نمو بیشتر بانک دانست به‌گونه‌ای که مسئولین به توان بانک رفاه کارگران باور پیداکرده‌اند.

گفتنی است مراسم بدرقه سرمربی وکشتی گیر المپیکی لرستان با حمایت مالی هیات مدیره بانک رفاه کارگران وبا مساعدت دکتر فتحی بیرانوند در هتل تالار افلاک خرم آباد با حضور قهرمانان وپیشکسوتان ورزش کشتی وبرخی از مسئولان ارشد بانک رفاه کشور ولرستان برگزار شد.

خبر: محمود داوودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز