سرمربی تیم ملی کشتی آزاد:

امروز تیم ملی کشتی ایران شرایط خوبی دارد / نسل نویی از کشتی ایران معرفی شده و آینده روشنی در پیش رو دارد

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۸:۲۱
کد خبر: ۱۲۰۱۸۴۱
امروز تیم ملی کشتی ایران شرایط خوبی دارد / نسل نویی از کشتی ایران معرفی شده و آینده روشنی در پیش رو دارد
غلامرضا محمدی گفت: من ۴ سال قبل نوید ظهور نسل طلایی کشتی ایران را داده بودم و البته این مرهون زحمات مربیان کشتی در نقاط مختلف کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ غلامرضا محمدی بااشاره به مراسم بدرقه به المپیک توکیو که روز شنبه به همت بانک رفاه کارگران  و هیأت کشتی لرستان برگزار شده بود، اظهارکرد کرد: حدود دو سال و 7 ماه قبل بار دیگر مسوولیت سنگین سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده گرفتم و از ابتدا می‌دانستم راه سختی داریم.

او افزود :حضوردکتر فتحی بیرانوند عضو هیات مدیره بانک رفاه در تجلیلی و بدرقه قهرمان لرستانی تیم ملی وبنده بعنوان مربی تیم ملی بسیار روحیه بخش و قابل توجه است و امیدواریم دیگر بنگاههای اقتصادی هم این حرکت مثبت بانک رفاه را الگوی خود قرار داده وبه قهرمانان ملی نگاه ویژه دلشته باشند .

محمدی تصریح کرد:به نوبه خود از حمایت های مدیر عامل واعضای هیات مدیره بانک رفاه کارگران قدر دانی و امتنان را دارم وامیدواریم با کسب مدال های رنگارنگ در المپیک پاسخ محبت های این مدیران ورزش دوست را بدهیم .

اوبا بیان اینکه امروز تیم ملی کشتی ایران شرایط خوبی دارد، یادآورشد: من ۴ سال قبل نوید ظهور نسل طلایی کشتی ایران را داده بودم و البته این مرهون زحمات مربیان کشتی در نقاط مختلف کشور است.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: امروز خیلی خوشحالم که نسل نویی از کشتی ایران معرفی شده و آینده روشنی در پیش رو دارد.

او به حضور کشتی‌گیران نوجوان و جوان در تیم ملی اشاره کرد و گفت: در مسابقات جهانی نروژ تعدادی از کشتی گیران نوجوان را خواهیم داشت.

محمدی در ادامه به شرایط کشتی در استان لرستان اشاره کرد و افزود: امیدوارم کشتی لرستان شکوفا شود و حضور مرتضی قیاسی در المپیک باب تازه‌ای برای این شکوفایی در لرستان باشد.

او با تمجید از عملکرد هیات کشتی لرستان، خاطرنشان کرد: مسیری که هیأت کشتی لرستان در پیش گرفته درست است و امیدوارم که کشتی لرستان به جایگاه اصلی خود بازگردد.

محمدی  در خصوص شرایط تیم ملی کشتی آزاد نیز یادآور شد: از چهارشنبه اردوی بعدی تیم ملی کشتی آغاز می‌شود و تا روز اعزام ادامه خواهد داشت.

او خاطرنشان کرد: امیدوارم در توکیو شاهد خوشحالی مردم ایران و موفقیت کشتی‌گیران باشیم و تلاش همه ما در تیم ملی این است که لحظه‌ای لبخند را بر لبان مردم ایران بیاوریم.

سرمربی لرستانی تیم ملی کشتی آزاد در پایان بیان کرد: به خودم می‌بالم که فرزند لرستان هستم، افتخار می‌کنم که اهل محله پشت بازار خرم‌آباد هستم و هر کجا که باشم اصالت خود را حفظ خواهم کرد.

خبر :محمود داودی نژاد

 

 

نظر شما