بهرامی :

لرستان دارای چندین کشتی‌گیر در طراز جهانی است / امیدوارم "قیاسی" طلسم لرستانی‌ها در المپیک را بشکند

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۱:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۱۸۶۷
لرستان دارای چندین کشتی‌گیر در طراز جهانی است / امیدوارم قیاسی طلسم  لرستانی‌ها در المپیک را بشکند
رییس هیئت کشتی لرستان گفت: امیدواریم طلسم مدال نگرفتن لرستانی‌ها در المپیک توسط مرتضی قیاسی با کسب نشان در المپیک توکیو شکسته شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛فرید بهرامی با اشاره به آیین بدرقه وتجلیل از غلامرضا محمدی و مرتضی قیاسی دو لرستانی حاضر در المپیک توکیوکه روز شنبه انجام گرفت ،اظهارکرد:2کشتی‌گیر نوجوانان لرستانی 28تیرماه  به جهانی بوداپست اعزام می‌شوند ، بسیار خوشبین هستیم که بتوانند در این رقابت‌ها مدال کسب کنند.

او با بیان اینکه امیدواریم طلسم مدال نگرفتن لرستانی‌ها در المپیک، توسط مرتضی قیاسی با کسب نشان در المپیک توکیو شکسته شود،افزود:   لرستان در حال حاضر چندین کشتی‌گیر در طراز جهانی دارد.

بهرامی با اشاره به عملکرد خود در کشتی استان نیزگفت: روزی که به‌عنوان رئیس هیئت کشتی لرستان انتخاب شدم کشتی استان دارای مشکلات زیادی بود ولیکن  طی این مدت موفقیت‌های زیادی در میادین مختلف   آن‌هم با دست بسته و سالن‌هایی که مجوز تمرین نداشتیم کسب شده است.

او با اشاره بحث مالی هیئت کشتی استان نیز اضافه کرد: 100میلیون تومان اعتبار به هیات کشتی لرستان اختصاص داده شد که  به 11 هیات شهرستانی کمک کردیم.

بهرامی  کشتی را ورزش اول لرستان دانست و با بیان اینکه  باید تلاش کنیم آن را به جایگاه واقعی برسانیم ،خاطر نشان کرد:در گذشته 2مدال آسیایی کسب شده در کشتی ایران را محمدی سرمربی کنونی تیم ملی کسب کرده که برای لرستان و ایران یک افتخارمحسوب می شود.

رییس هیئت کشتی لرستان با بیان اینکه با وجود شرایط کرونایی کشتی‌گیران لرستانی افتخارات  بی سابقه وکم سابقه زیادی کسب کردند ، ادامه داد:  انتظار داریم ستاد کرونا نگاه ویژه‌ای به هیئت کشتی لرستان برای فعالیت وتمرینات  داشته باشد.

 

نظر شما