حمل ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان‌غربی از بنادر جنوبی کشور

۱۴۰۰/۰۴/۱۳ - ۱۶:۰۶:۴۱
کد خبر: ۱۲۰۲۰۲۹
حمل ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان‌غربی از بنادر جنوبی کشور
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از حمل ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی دپو شده در بنادر جنوبی کشور توسط ناوگان باری استان در سالجاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: از اواسط خرداد ماه سال جاری موضوع تخلیه بنادر جنوبی کشور از کالاهای دپو شده و اساسی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گرفته و در این راستا تاکنون ۲۰۰ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری استان به آذربایجان غربی جهت توزیع حمل شده است.

شکری ادامه داد: برای حمل این میزان کالای اساسی بالغ بر ۱۵۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان به بنادر جنوبی کشور اعزام شده اند که موضوع تخلیه بنادرو حمل کالاهای اساسی و نهاده های دامی به استان  بصورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت : با توجه به جلسات متعددی که طی روزهای اخیر با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان و دستگاههای ذینفع برگزار گردیده انتظار می رود روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی مربوط به استان آذربایجان غربی از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به ابلاغ به کلیه شرکت های حمل و نقل جهت تخصیص کامیون های ملکی برای حمل کالاهای اساسی از بنادر تصریح کرد: به منظور مدیریت صحیح ناوگان اعزامی به بنادر جنوبی کشور و هدایت ناوگان بومی به مراکز بارگیری محولات استان، نماینده این اداره کل در بندر امام خمینی اعزام شده و در محل تا زمان فعالیت ناوگان استان حضور دارد.

شکری یادآور شد: با امکان صدور بارنامه الکترونیگی از مبدآ بندر امام به استان و تسهیل فرآیندهای مربوطه شاهد تحریک بیشتر و انتقال سریع تر کالاها خواهیم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز