دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز خبرداد:

امور مالیاتی در صدر مشکلات تولیدکنندگان البرزی

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۰۸:۳۲:۵۳
کد خبر: ۱۲۰۲۲۳۸
امور مالیاتی در صدر مشکلات تولیدکنندگان البرزی
دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه ۱۱۵ پرونده به اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی استان البرز ارجاع شد، گفت: بیشترین حجم پرونده‌های ارجاعی به امور مالیاتی اختصاص دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مسعود قاسمی با اشاره به اهمیت حل مشکل فعالان بخش خصوصی از جمله صنعتگران، بازرگانان و یا تجار استان البرز اظهار کرد : با توجه به اهمیت کیفیت و کمیت تولید و از طرفی رویکرد اقتصاد مقاومتی هدف مهم حرکت به سمت تولید صادرات محور است.

وی افزود: اتاق بازرگانی نماد بخش خصوصی و صدای رسای فعالان این عرصه است و کمک می کند که موانع پیش روی تولید و یا صادرات و واردات آنها حل شود.

دبیر اورژانس کسب و کار اتاق بازرگانی البرز بیان کرد : از سوم آذرماه سال گذشته و همزمان با شروع فعالیت اورژانس کسب و کار اتاق بالغ بر  ۱۱۵ پرونده ارجاعی داشته ایم که  ۳۲ مورد مشکلاتشان بررسی و پرونده آنها مختومه شد، باقی موارد هم از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و یا اقتصاد مقاومتی استان و همچنین در قالب بررسی کمیسیون‌های اتاق البرز در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: در پرونده‌های ارجاع داده شده به اورژانس کسب و کار اتاق البرز بیشترین حجم پرونده‌های ارجاعی به ترتیب در زمینه مشکل با مجموعه‌های امور مالیاتی، صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و تامین اجتماعی بوده است.

وی ادامه داد: در نشست اخیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان البرز با موافقت استاندار مصوب شد که نامه‌های ارجاعی اورژانس کسب و کار به نهادها و ادارات مختلف در اسرع وقت بررسی و پاسخ داده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز