آینده سرمایه گذاری شخصی و راه هایی برای ورود به تجارت

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۰:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۲۳۵۲
آینده سرمایه گذاری شخصی و راه هایی برای ورود به تجارت
نخبه حوزه تجارت معتقد است: برای موفقیت بیشتر از پول نیاز به شجاعت دارید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سنندج، رضا عباس زاده (Reza Abbaszadeh) سرمایه گذار ایرانی که از سوی مجله کارافرین به عنوان یکی از نخبه های تجارت شناخته شده است، یکی از میلیونر های خود ساخته ایرانی  به شمار میرود. رضا عباس زاده به عنوان مشاور مالی در بزرگ ترین شرکت های تجاری دنیا در یک نشست خبری با خبرنگاران گفت: در شرایط اقتصادی امروزی نمی‌توانید یک مسیر برای پولدار شدن داشته باشید و چشم به میلیونر شدن بدوزید. دوران تلاش برای یک درآمد و تضمین آن و به رفاه رسیدن به سر رسیده است.

وی افزود: من اولین ماشین یا حتی اولین ساعت لوکس خود را تا زمانی که درآمد مناسبی نداشتم، تهیه نکردم. زمانی این کار را انجام دادم که چندین منبع درآمد مطمئن داشتم. حتی زمانی که به یک میلیونر تبدیل شدم نیز ماشین قدیمی خودم را سوار می‌شدم. این که سعی کنید خود را پولدار نشان دهید چیزی به شما اضافه نمی‌کند، یا حتی این که دیگران فکر کنند شما پولدار هستید. سعی کنید شما را به خاطر چارچوب‌های کاری‌تان بشناسند نه برای زرق و برق‌هایی که به زندگی اضافه می‌کنید.

عباس زاده معتقد است: تنها دلیل پس انداز، استفاده از آن برای سرمایع گذاری است. پول پس اندازتان را در یک حساب امن و غیر قابل دسترس قرار دهید. هیچ گاه از این حساب برای کار دیگری استفاده نکنید؛ حتی برای امور اورژانسی! این کار شما را وادار می‌سازد که مرحله یک را دنبال کنید. یعنی برای نیازهای اورژانسی و سایر نیازها به دنبال درآمد دیگری باشید، نه آن که به پس اندازتان تکیه کنید.

وی بیان داشت: من تا به امروز تقریبا سالی دو بار ورشکسته شده‌ام. دلیلش هم این بوده که مازاد پولم را در حسابی گذاشته‌ام که نتوانم به آن دسترسی داشته باشم. این سرمایه قرار است برای شما درآمد بیافریند نه این که تنها زخمی را درمان کند و از بین برود. به این فکر کنید که اگر این سرمایه را در اختیار نداشتید، ممکن است در آینده جدا از دور ماندن از آرزوهایتان، چالش‌های مالی داشته باشید که با درآمد روزمره شما حل نشود.

این کارآفرین ایرانی گفت: فکر کنید اگر این پول را خرج کنید، پدر نان آور خانه را کشته‌اید و حالا کسی نیست که تامین‌تان کند. یا به این فکر کنید که گاوی در خانه دارید که شیر می‌دهد و هر سال برای شما گوساله‌ای می‌زاید؛ شاید فروشش بتواند سقف بالای سرتان شود اما قطعا از روز پس از فروشش گرسنه خواهید ماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز