برای اطلاع از برنامه خاموشی برق با سامانه ۱۲۵ تماس نگیرید

۱۴۰۰/۰۴/۱۴ - ۱۱:۴۸:۵۶
کد خبر: ۱۲۰۲۳۸۶
برای اطلاع از برنامه خاموشی برق با سامانه ۱۲۵ تماس نگیرید
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: سامانه ۱۲۵ مختص اعلام حوادث است پس شهروندان برای اطلاع از برنامه خاموشی برق تماس نگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ صالح زندی معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: متاسفانه عدم اطلاع شهروندان از شماره تلفن‌های اضطراری دستگاه‌های خدمات رسان باعث شده که روزانه بیش از ۴۰۰ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ در خصوص قطعی برق صورت گیرد که همین امر باعث ایجاد مشکل و مشغول بودن سامانه ۱۲۵ شده است.

زندی گفت: دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات رسان در راستای خدمات رسانی و امداد رسانی بموقع به شهروندان دارای شماره‌های اضطراری هستند که شهروندان در زمان حوادث و با دیگر مشکلات می‌توانند به راحتی با دستگاه مربوطه تماس بگیرند.

او بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۵ مختص سازمان آتش نشانی است که شهروندان می‌توانند حوادث وقوع یافته را به این سازمان اطلاع دهند.

او با اشاره به عدم آگاهی برخی از شهروندان از شماره اضطراری دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان گفت: متاسفانه این عدم آگاهی باعث شده که بعضا ً با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعلام کرد:با توجه به اینکه در این ایام شاهد قطع آب و برق در محلات سطح شهر هستیم و علی رغم اطلاع رسانی از سوی دستگاه‌های خدمات رسان باز بسیاری از شهروندان جهت اطلاع از جزییات خاموشی‌ها با سامانه ۱۲۵ تماس می‌گیرند.

زندی عنوان کرد: تماس تلفنی غیر ضروری شهروندان با سامانه ۱۲۵ جهت اطلاع از جزییات خاموشی‌ها باعث مشغول شدن این سامانه تلفنی ضروری شده و درد سر جدیدی برای این سازمان بوجود آورده است.

او از شهروندان درخواست نمود: شماره تلفن‌های ضروری دستگاه‌های امدادی، انتظامی و خدمات رسان را به خاطر بسپارند چرا که مشغول شدن سامانه تلفنی ۱۲۵ باعث می‌شود که در زمان بروز حوادث شهروندان نتوانند بموقع اعلام حادثه کنند.

 

نظر شما