برگزاری سومین مرحله اردوی تیم‌ملی هندبال زنان به میزبانی اشتادسازه مشهد

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۰:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۲۹۳۰
برگزاری سومین مرحله اردوی تیم‌ملی هندبال زنان به میزبانی اشتادسازه مشهد
سومین مرحله از اردوهای تیم‌ملی هندبال زنان از ۲۰ تا ۲۸ تیر با حضور ۲۴بازیکن به‌میزبانی مشهد انجام خواهد شد؛ درواقع میزبان این اردو اسپانسر مشهدی تیم‌ملی یعنی اشتادسازه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، پیش از این اردویی با حضور ۶۰ورزشکار در مشهد و اردویی با حضور ۲۸بازیکن در تهران انجام شده است و سومین مرحله اردوها دوباره به‌میزبانی اشتادسازه مشهد برگزار خواهد شد.

 

خدیجه قانع به‌عنوان مربی، عزت‌ا… رزمگر به‌عنوان مدیر فنی و نشمین شافعیان به‌عنوان مشاور هدایت تیم‌ملی هندبال ایران را به‌عهده دارند.

 

تیم اشتادسازه مشهد، قهرمان فصل قبل لیگ هندبال ایران، حمایت از تیم‌ملی هندبال زنان بزرگ‌سالان و جوانان را به‌عهده دارد.

 

بازیکنان و کادرفنی تیم‌ملی هندبال زنان در پایان اردوی تهران، اولین مرحله واکسن کرونا را دریافت کردند و 2ماه بعد یعنی چند روز مانده به اعزام باید مرحله دوم واکسن را نیز دریافت کنند.

 

ملی‌پوشان هندبال ایران خود را برای رقابت‌های قهرمانی زنان آسیا و انتخابی جهان آماده می‌کنند که از اواخر شهریور به‌میزبانی کره‌جنوبی آغاز می‌شود.

 

با اعلام کنفدراسیون آسیا در صورت حضور ۱۲تیم در مسابقات قهرمانی آسیا، ۶تیم نخست جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد. تیم‌ملی هندبال ایران در دوره قبل این مسابقات در رده ششم آسیا قرار گرفت.

 

در رده نوجوانان نیز 28بازیکن به سومین اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر که از 19 تا 25تیر امسال در شاهرود برگزار می‌شود، دعوت شدند تا تمرینات خود را زیرنظر کادرفنی متشکل از خدیجه قانع سرمربی، و فاطمه محمدخانی مربی، برگزار کنند.

 

ملیکا حکم‌آبادی و آیناز اعیانی از خراسان‌رضوی نیز در جمع بازیکنان این دوره حضور دارند. تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر نیز خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند که هنوز تاریخ و محل برگزاری این رقابت‌ها از سوی کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز