مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان :

آمادگی برای تامین آب شرب ۱۳۰۰ روستای غیر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا لرستان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۱:۵۲:۰۸
کد خبر: ۱۲۰۳۴۲۰
آمادگی برای تامین آب شرب  ۱۳۰۰ روستای غیر تحت پوشش خدمات شرکت آبفا لرستان
حمیدرضا کرم ونداز آمادگی شرکت آب وفاضلاب لرستان برای تامین آب شرب «روستاهای غیر تحت پوشش» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کرموند در جمع خبرنگاران درتشریح  برنامه های این شرکت در جهت مقابله با تنش آبی در استان ،اظهارکرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی هایی که این شرکت در سال گذشته به ویژه در مسائل مربوط به مدیریت بحران و پدافند غیرعامل انجام داده است نسبت به مقابله با شرایط تنش آبی از آمادگی نسبی برخوردار است.

او افزود: این شرکت در سال گذشته اقدام به خرید تجهیزات مدیریت بحران به ویژه تانکرهای آبرسان به تعداد لازم جهت مواقع اضطراری نموده است و نکته ای که بسیار مهم است آن است که  پیش بینی های چندماه گذشته حاکی از شرایط سخت در بحث تامین آب شرب در سطح شهرها و روستاهای استان با توجه به افزایش گرما و پایداری ویروس کرونا در استان بود و به همین دلیل سعی کردیم از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های شرکت به ویژه امکانات تاسیسات شهری برای مقابله با چالش‌های آبی در روستاها اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تصریح کرد: با توجه به اینکه هم اکنون در استان حدود 1300 روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب نیستند و این روستاهابصورت خودگردان  آب شرب خود را از چشمه هایی که خود مدیریت آن را بر عهده داشته اند تامین کرده اند که در حال حاضر با توجه به شرایط سخت تنش آبی و افزایش بی سابقه گرما اکثر این چشمه ها دچار مشکل شده اند ویا درادامه فصل تابستان باکاهش آبدهی ویاخشک شدن مواجه خواهند شد.

کرموند اضافه کرد:این روستاها در حال حاضر دارای مشکلات زیادی در بحث تأمین آب هستند. به همین دلیل با توجه به رسالتی که شرکت آب و فاضلاب استان لرستان مبنی بر تامین آب شرب همه شهروندان و روستائیان عزیز دارد این آمادگی را داریم تا در صورت درخواست از سوی بخشداران و دهیاران این روستاها، همکاران ما نسبت به تامین آب شرب این روستاها اقدام نمایند.

اوگفت: امیدواریم با همراهی و همیاری همه مردم  و همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی مانند گذشته با توکل بر خدا و دعای خیر مردم عزیز به سلامت از این شرایط عبور کنیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز