استاندار لرستان:

۱۱ پروژه در حوزه اقتصادی استان در حال اجرا است / تعریف ۲۳۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمرانی لرستان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۲:۴۱:۰۲
کد خبر: ۱۲۰۳۵۱۷
۱۱ پروژه در حوزه اقتصادی استان در حال اجرا است / تعریف 
۲۳۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمرانی لرستان
سیدموسی خادمی گفت: دستگاه های اجرایی استان عملکرد قابل قبولی در زمینه به نتیجه رساندن پروژه‌های تعریف شده در حوزه جهش تولید داشته اند .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛ خادمی در  ستاد اقتصاد مقاومتی استان ،اظهارکرد: جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با پیگیری موضوعات مهمی در زمینه به نتیجه رسیدن پروژه های جهش تولید برگزار گردید و دستگاههای اجرایی گزارش کاملی از وضعیت پروژه های حوزه کاری خود ارائه کردند .

اوافزود: با توجه به نامگذاری سال گذشته به نام سال جهش تولید بنا به فرمان مقام معظم رهبری ( مد ظله )، بر همین اساس تعدادی از پروژه های عمرانی و اقتصادی استان برای به نتیجه رساندن در زمره پروژه های جهش تولید قرار گرفت .

خادمی تصریح کرد: در همین راستا حدود ۲۳۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه عمرانی برای لرستان تعریف شده بود که علی رغم محدودیتهای مالی حدود ۹۵ میلیارد تومان از این میزان تامین و با استفاده از ظرفیت پیمانکاران و دستگاه های اجرایی، تعداد بسیار زیادی از آنها به نتیجه رسید .

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصادی نیز به دلیل استفاده از منابع سیستم های بانکی اقدامات بیشتری انجام شد و از ۴۱ پروژه معرفی شده حدود ۲۵ پروژه کاملاً به بهره‌برداری رسید و ۱۱ پروژه دیگر نیز در حال اجرا هستند .

خادمی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم پروژه های باقی مانده تا پایان سال به بهره‌برداری برسند،گفت: در مجموع می توان گفت با توجه به شرایط سخت مالی و تخصیص های صورت گرفته، دستگاه های اجرایی تلاش های قابل قبولی در زمینه به نتیجه رساندن پروژه های جهش تولید در استان داشته‌اند .

 

 

نظر شما