کشف ۲۶ تن گندم فاقد مجوز میلیاردی در بوکان

۱۴۰۰/۰۴/۱۶ - ۱۳:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۳۵۲۹
کشف ۲۶ تن گندم فاقد مجوز میلیاردی در بوکان
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از کشف ۲۶ تن گندم فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال در شهرستان بوکان، خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای برخورد با اخلالگران و مفسدان اقتصادی و برابر اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی فرصت طلب و سود جو با خرید گندم در شهرستان های جنوبی استان، اقدام به فروش آن در شهرهای عمقی کشور به قیمت بیشتر می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان  "بوکان" قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران ایست بازرسی شهید "رجایی" در محور "سقز-بوکان" حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو تریلی کشنده  مشکوک  و آن را متوقف کردند که در بازرسی از  آن؛ مقدار ۲۶ تن گندم فاقد مجوز کشف شد.

جانشین فرمانده  انتظامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش گندم های مکشوفه یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سنگین توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

حسنخانی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی، ماموران انتظامی استان با هرگونه احتکار و توزیع خارج از شبکه اقلام مورد نیاز مردم به خارج از استان، قاطعانه و برابر قانون مقابله خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز