پیشرفت فیزیکی ۶۶ درصدی طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی

۱۴۰۰/۰۴/۱۷ - ۱۹:۰۴:۰۰
کد خبر: ۱۲۰۳۹۵۵
پیشرفت فیزیکی ۶۶ درصدی طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : ساخت سالن مسافری و تجاری پایانه مرزی رازی خوی با بالغ بر ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی با جدیت تداوم دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، بابک طالبی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بازدید از قسمتهای مختلف ساخت محوطه و سالن های تجاری و مسافری پایانه مرزی رازی شهرستان خوی با همراهی مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان در جریان پیشرفت کارهای در حال انجام قرار گرفت و بر تداوم تسریع در اتمام پروژه های عمرانی این پایانه مرزی مهم کشور بعنوان یکی از دروازه های مهم ورود به اروپا و غرب تاکید نمود.

طالبی گفت: تاکنون پیشرفت فیزیکی ساخت سالن تجاری و مسافری پایانه مرزی رازی بالغ بر ۷ درصد جلوتر از پیشرفت فیزیکی برنامه ای و پیش بینی آن بوده بطوریکه هم اکنون این پروژه بالغ بر ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی واقعی دارد که این نشان دهنده عزم جدی و اهمیت بخصوص سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اتمام و افتتاح این سالن و رونق آن البته بعد از اتمام محدودیت های کرونایی و تردد روان و آرامش مسافرین ورودی و خروجی است.

وی افزود: این پروژه از نظر ریالی نیز ۳ درصد پیش تر از برنامه بوده بطوریکه هم اکنون پیشرفت ریالی واقعی پروژه بالغ بر ۷۸ درصد است.

 این مقام مسئول اظهار داشت: مهمترین اقدامات و پروژه های در حال حاضر ساختمان تجاری و مسافری این پایانه مرزی شامل سنگ کاری بدنه و کف ، سفیدکاری، تاسیسات مکانیکی و برقی ساختمان، اجرای سرامیک پرسلان همکف، زیرسازی نمای شیشه اسپایدر،  عملیات کریدور خروج از کشور ، نصب کامپوزیت نمای ساختمان، عملیات زیر سازی سقف کاذب ساختمان و رنگ آمیزی زیر سقف ها است که امیدواریم با همت و تلاش عوامل ساخت و ساز و پیمانکاران شاهد افتتاح آن در آینده نزدیک باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز