در مراسمی انجام شد ؛

افتتاح ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۱:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۴۰۶۲
افتتاح ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان
ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ در مراسمی که روز پنج شنبه با حضور دکتر علی‌ خاکی‌صدیق، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد  ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان، به بهره برداری رسید.

تجمیع مکانی مدیریت‌های امور آموزشی و امور دانشجویی دانشگاه لرستان در یک ساختمان مستقل، باعث ارتقای کیفیت و تسهیل خدمات‌دهی دانشجویی و آموزشی به دانشجویان دانشگاه لرستان می‌شود.

یکی از مشکلات موجود، پراکندگی مکانی این دو مدیریت بود که با ساخت این ساختمان، با زیربنای ۲۲۵۰ مترمربع و اعتبار هزینه‌ی شده به مبلغ ۶میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، این مشکل رفع می‌شود.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان  در آیین افتتاح و بازدید از ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان که در کنار دانشکده علوم پایه این دانشگاه قرار دارد گزارشی از مراحل ساخت این ساختمان ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد که با تجیمع مکانی مدیریت امور آموزشی و امور دانشجویی در یک ساختمان مستقل، کیفیت خدمات ارائه شده به دانشجویان، ارتقاء یابد.

گفتنی است معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر خاکی‌صدیق)، رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی) و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی (نماینده ولی فقیه در استان لرستان)، بعد از افتتاح، از بخش‌های مختلف ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان، بازدید کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز