معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

اقدامات خوب دانشگاه لرستان در مدت ۱۰ سال گذشته در بخش زیرساخت‌سازی / دانشگاه لرستان از دانشگاه‌های خوب کشور است

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۰۱:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۰۴۰۶۳
اقدامات خوب دانشگاه لرستان در مدت ۱۰ سال گذشته در بخش زیرساخت‌سازی / دانشگاه لرستان از دانشگاه‌های خوب کشور است
علی خاکی‌صدیق گفت:براساس ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت علوم، دانشگاه لرستان از جمله دانشگاه‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ خاکی صدیق روز پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان، اظهارکرد:  خوشبختانه از ۱۰ سال پیش تاکنون، اقدامات مختلف زیرساختی خوبی در دانشگاه لرستان انجام شده است و جایگاه دانشگاه لرستان از نظر وزارت علوم، یک جایگاه مناسب در بین دانشگاه‌های کشور است.

اوافزود:  احداث ساختمان مدیریت امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه لرستان یک اقدام خوب از طرف تیم مدیریتی دانشگاه لرستان است؛ زیرا در دانشگاه‌های جامع و خوب کشور، این دو مدیریت از نظر ارائه خدمات بهتر و سریعتر به دانشجویان در یک مکان، تجمیع شده هستند که باعث افزایش کیفیت خدمات ارائه شده و بهبود و ارتقای نظارت بر خدمات  فعالیت‌های این دو مدیریت، می‌شود.

خاکی صدیق تصریح کرد:  در اسفندماه ۹۸ با شیوع ویروس کرونا، دانشگاه لرستان نیز به خوبی توانست زیرساخت‌های لازم برای تداوم آموزش به صورت آموزش الکترونیکی (مجازی) را فراهم آورد.

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: اگر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدامات لازم را انجام بدهد برنامه این است که در مردادماه امسال، اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، واکسینه شوند و سپس در شهریورماه، دانشجویان نظام آموزش عالی کشور هم واکسینه شوند تا امکان حضور فیزیکی دانشجویان واکسینه شده در دانشگاه‌ها فراهم شود.  

خاکی‌صدیق خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید، تلاش وزارت علوم این است که بخشی از آموزش (متناسب با واکسیناسیونی که توسط وزارت بهداشت انجام می‌شود) حضوری باشد.  

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  عنوان کرد : براساس ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت علوم، دانشگاه لرستان از جمله دانشگاه‌های خوب کشور محسوب می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز