وزیر بهداشت

اضافه شدن ۱۴هزار تخت بیمارستانی به کشور

۱۴۰۰/۰۴/۱۸ - ۱۴:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۲۰۴۲۳۶
اضافه شدن ۱۴هزار تخت بیمارستانی به کشور
وزیر بهداشت گفت: حدود ۱۴ هزار تخت به مجموعه تخت های بیمارستانی اضافه خواهد شد و حدود ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی، درمانی و رفاهی را در قالب پویش ره سلامت در کنار مدیریت کرونا دنبال می کنیم.
به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور حضور در سی و ششمین آیین پویش ره سلامت، وارد استان آذربایجان غربی شده است، در بدو ورود به این استان، ضمن عرض خسته نباشید و خداقوت به استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی و همه افرادی که در این مدت ستاد استانی کرونا را مدیریت کردند، اظهار کرد: از همه نمایندگان، مسئولان اجرایی، مردم، کسبه و عزیزانی که با بردباری برای کاهش شیوع بیماری ما را همراهی کردند، سپاسگزاریم.
وی در ادامه به طرح پویش ره سلامت که مربوط به افتتاح پروژه های جدید در سراسر کشور است، اشاره کرد و گفت: امروز تعداد قابل توجهی پروژه که یکی از آنها بیمارستان عمومی زنان و مهم ترین پروژه کشوری است افتتاح خواهد‌ شد که این امر با تلاش عزیزان محقق شده و شاید در کشور بی نظیر باشد.
نمکی تصریح کرد: در اوج گرفتاری کرونا در طول یک سال گذشته، عزیزان ما را همراهی کردند و حدود ۱۴ هزار تخت به مجموعه تخت های بیمارستانی اضافه خواهد شد و حدود ۱۴۰۰ پروژه بهداشتی، درمانی و رفاهی را در قالب پویش ره سلامت در کنار مدیریت کرونا دنبال می کنیم. مقدار قابل توجهی از پروژه های این پویش در استان آذربایجان شرقی افتتاح خواهند شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز