فرماندار کرج:

محدودیت های کرونایی در کرج لازم الاجرا است/ مجوزی برای تردد بین استانی نمی دهیم

۱۴۰۰/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۴:۰۱
کد خبر: ۱۲۰۴۶۵۷
محدودیت های کرونایی در کرج لازم الاجرا است/ مجوزی برای تردد بین استانی نمی دهیم
فرمانده قرارگاه مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کرج گفت: با توجه به اینکه کرج از روز چهارشنبه در مدار شرایط قرمز کرونایی قرار گرفته است تمامی محدودیت ها از جمله منع تردد برون شهری، دورکاری کارمندان و محدودیت مشاغل غیرضروری بمنظور کاهش تبعات شیوع بیماری و تسریع تا بازگشت به شرایط عادی لازم الاجرا است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت کشور ساعات کار ادارات به ۷ صبح تا  13 ظهر کاهش یافته است.

  قاسم پور بیان کرد: بانوان شاغل با شرایط خاص و بیماری در ادارات شهرستانی که مشاغل غیرضروری ارائه می دهند با موافقت مدیران مربوطه می توانند بصورت دورکاری فعالیت داشته باشند.

فرماندار کرج گفت: باید مشاغل غیرضروری نظیر کافه ها و رستوران ها در شرایط قرمز کرونایی در شهر کرج تعطیل باشند لذا بازرسان ویژه ای به همین منظور در سطح شهر فعالیت های غیرضروری را پایش نموده و تذکرات لازم را به صاحبان مشاغل خواهند داد.

 قاسم پور در ادامه بر ممنوعیت سفرهای غیرضروری نیز تأکید کرد و افزود: هر گونه سفر از شهرهای قرمز و نارنجی به سایر نقاط ممنوع است و شهروندان با حذف برنامه سفر و ترددهای درون شهری و برون شهری نسبت به دریافت مجوز از فرمانداری نیز اقدامی نداشته باشند.

 فرماندار کرج گفت: شیوع بیماری دلتای هندی در موج پنجم کرونا بسیار فراگیرتر و با سرعت بیشتری ابتلا و مراجعات سرپایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی را بالا برده است و لذا مردم عزیز با جدی گرفتن توصیه ها و هشدارها از آسیب های جبران ناپذیر ناشی ازاین  بیماری خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز