رییس اداره ورزش وجوانان اشتهارد:

خیران همراهی خوبی در رفع محرومیت‌های ورزشی اشتهارد دارند

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۵:۲۷
کد خبر: ۱۲۰۴۹۷۰
خیران همراهی خوبی در رفع محرومیت‌های ورزشی اشتهارد دارند
رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان اشتهارد گفت: خوشبختانه خیران ورزشی شهرستان اشتهارد همراهی شایسته و خوبی با مجموعه جامعه ورزش دارند و از این ظرفیت برای رفع محرومیت های ورزش بهره می گیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، کامران ظهیری اظهار کرد: از بدو حضورم در این مسئولیت تلاش کردیم ارتباط نزدیکی میان فعالان صنعت و خیران ورزش یار برقرار کنیم و خدا را شاکرم که در این بخش گام های خوبی را برداشته ایم.

وی تصریح کرد: خرید تجهیزات ورزشی، حمایت از تیم های منتخب شهرستان جهت حضور در مسابقات استانی و بهسازی برخی اماکن ورزشی با کمک خیران ورزش یار را در یک سال اخیر شاهد بوده ایم و اخیرا نیز با حمایت آقای بزرگر مدیرعامل شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز که از حامیان بزرگ ورزش اشتهارد واستان هستند زورخانه عشاق الحسین بهسازی و مهیای خدمات رسانی شده است.

ظهیری با بیان اینکه پاسخ به تمامی مطالبات ورزشکاران در شرایط اقتصادی کشور میسر نیست گفت: در این بخش باید از ظرفیت خیران و صاحبان کالا و خدمات بهره گرفت که خوشبختانه این مهم در شهرستان اشتهارد شکل مناسبی دارد.

وی در پایان با قدردانی از همراهی مدیرکل ورزش وجوانان،فرماندار اشتهارد،امام جمعه،فرماندهان نظامی،انتظامی و امنیتی شهرستان و همه کسانی که حامی ورزش اشتهارد بوده اند گفت: تشکر ویژه ای هم از خیران و صنعتگران اشتهارد دارم که خالصانه همراه جامعه ورزش وجوانان بوده اند و با حمایت آنها توانسته ایم کارهای ماندگاری را رقم بزنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز