نشست تخصصی معاونت جوانان با مدیران مراکز مشاوره، خانواده و ازدواج

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۲۰۵۰۳۵
نشست تخصصی معاونت جوانان با مدیران مراکز مشاوره، خانواده و ازدواج
جلسه تخصصی معاون جوانان با مراکز مشاوره خانواده و ازدواج با هدف بررسی مشکلات پیش روی ارائه خدمات مشاوره ایی به خانواده ها و زوج های جوان در سنندج برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ همزمان با فرا رسیدن هفته ازدواج و به منظور بررسی مشکلات پیش روی مراکز مشاوره خانواده و ازدواج همکار با دستگاه ورزش و جوانان استان نشست تخصصی معاونت امور جوانان با مدیران این مراکز ظهر روز گذشته در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.
 
در این جلسه پس از ارائه نظرات، پیشنهادها و مشکلات مراکز مشاوره ایی از سوی مدیران این مراکز "گلاویژ فتاحی" معاونت امور جوانان راهکارها و مهمترین مسائل این حوزه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
 
وی به فرارسیدن هفته ازدواج اشاره کرد و گفت؛ 21 لغایت 27 تیرماه به عنوان هفته ازدواج نامگذاری شده است و در این هفته معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان برنامه های ویژه را برگزار می کند و با برپایی و به راه انداختن پویش های استانی و ملی به صورت نمادین این هفته جشن خواهیم گرفت.
 
در پایان این نشست معاونت امور جوانان از مدیران مراکز مشاوره همکار با اداره کل ورزش و جوانان کردستان به منظور ارج نهاد به زحمات و خدمات آنها با دادن لوح تقدیر تجلیل کرد.
 
گفتنی است؛ 9 مرکز مشاوره ایی در سطح استان مجوز همکاری و فعالیت در راستای ارائه خدمات مشاوره ازدواج و آسیب های اجتماعی به خانواده ها و جوانان را از اداره کل ورزش و جوانان کردستان دریافت کرده اند و هم اکنون با حمایت دستگاه ورزش و جوانان انواع مشاوره در حوزه های مختلف به خانواده ها و جوانان و زوج های جوان در این مراکز ارائه می شود.

 

نظر شما