فرمانده سپاه کردستان:

جبهه انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل دشمن است

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۵۰۷۷
جبهه انقلاب اسلامی با تمام توان در مقابل دشمن است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: جبهه انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی مناسب و با همه توان در مقابل دشمن قرار گرفته تا با حرکت جدید و تربیت نسل جدید ادامه ‌دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛  سردار سید صادق حسینی در نشست با فعالان فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی استان کردستان اظهار داشت: امروز انقلاب به شدت نیازمند جبهه‌سازی است و رشد و تعالی و حرکت جریان‌ساز انقلاب نیازمند داشتن برنامه‌های بلند مدت برای نسل فعلی انقلاب است تا بتواند آینده انقلاب را به روشنی ترسیم و آنچه مد نظر اهداف امامین انقلاب است را به منصه ظهور برساند.

وی افزود: نسل فعلی انقلاب برنامه، حرکت هماهنگ و تربیت‌کننده نیاز دارد تا بتواند در کنار نسل انقلابی چرخ متحرک انقلاب از جمله، پویایی، پیش برندگی را به نحو شایسته به حرکت در آورده و ادامه‌دهنده حرکت نورانی شهدا باشد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به نسل جوان و نوجوان که پرچمداران این انقلاب هستند، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما برای تعمیق فرهنگ خود، انقلاب و آینده آن نیازمند آموزش سازماندهی و تسهیلات اسلامی و انقلابی هستند تا بتوانند در این فضا آموش لازم را برای جلوگیری از هر گونه تهدیدی ببینند.

وی گفت: تجربیات گران‌بهای چهار دهه نظام انقلاب اسلامی اعم از جبهه‌سازی و تشکیلات پیش برنده یک اندوخته گرانبهایی است که ما باید به نحو احسن از این گوهرگرانبها حراست و حفاظت کرده و از آن برای برنامه‌های آینده استفاده لازم را ببریم.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: اداره انقلاب و سازمان‌های مختلف انقلابی، دفاع مقدس، سازمان گسترده بسیج، تشکیلات انقلابی نظام و حوادث و آنچه که بر ما در چهار دهه گذشته، گذشت بسیار  ارزشمند و انقلابی است که از این تجربیات باید به نحو شایسته برای داشتن آینده‌ای شایسته استفاده کرد.

وی اظهار کرد: این انقلاب هر چقدر که بزرگ شده باشد و شاخه‌های بسیاری برای رشد گسترانده باشد به همان مقدار تربیت و سازماندهی انقلابی در آن وجود دارد و همین امر باعث شده که دشمن در مقابل آن با راهکارهای مختلف، متنوع‌تر عمل کند بنابراین لازم است با اقدام انقلابی و سازوکار انقلابی و نیروی انقلابی جوان، بالنده و حرکت آفرین در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه دشمنان در انتخابات اخیر با ایجاد عملیات‌های روانی مختلف و سازماندهی شده، تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی به‌کار گرفته بودند، اما مردم آگاه با حرکت انقلابی خود و در تزار این انقلاب باعث شدن که تیر دشمن به سنگ بخورد.

وی تأکید کرد: برای اقدام مقابله‌ای و تداوم انقلاب باید با داشتن برنامه‌های هدفمند و منظم در آینده حرکت کنیم و با طراحی نقشه جدید و استفاده از ظرفیت‌های موجود به نحو شایسته در زمان لازم در جهت پویایی این انقلاب استفاده کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه با تربیت جوانان توانمند، باسواد، متخصص، انقلابی و برخوردار از مکتب اسلام می‌توانیم در جهت ارتقاء این انقلاب تلاش کنیم، اظهار کرد: تجربه چهار دهه گذشته و ظرفیت فعلی با نامه و طرح و تهیه سند چشم‌انداز انقلاب تضمین‌کننده حرکت رو به رشد انقلاب اسلامی است، پس استفاده از این ظرفیت و فرهنگ‌سازی، به‌کارگیری نخبگان و جبهه‌سازی و تهیه شیوه‌نامه‌های جریان‌ساز، اقناع ساز و استکبارستیز از الزلمات واجب انقلاب اسلامی در این شرایط حساس است.

وی افزود: جبهه انقلاب اسلامی با برنامه‌ریزی مناسب و با همه توان در مقابل دشمن قرار گرفته تا با حرکت جدید و تربیت نسل جدید ادامه ‌دهنده راه شهدا باشند.

سردار حسینی به مسئولان توصیه کرد و گفت: با حضور انقلابی خود دامنه انقلاب را گسترده‌تر و از جنس مردم و برای مردم و به خواست مردم عمل کرده و برای کمک به آنان تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشته و هرآنچه که شایسته و در خور شان مردم انقلابی ماست را فراهم کنیم  چرا که جایگاه مردم انقلابی رفیع، خجسته و عزیز است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان یادآور شد: باید برای داشتن ملتی این‌چنین آگاه سپاسگزار خدا و زیبا و هدفمند در تربیت نسل انقلابی کوشا باشیم و این را بدانیم که زایش، تولید مثل و رویش، عامل و تولیدکننده قدرت است و قدرت عامل و تضمین‌کننده و پیش برنده انقلاب است پس ما باید بر گستره مرزهای کشورمان فراتر از مرزهای جغرافیایی پیش‌رویی کرده و این انقلاب را به اقصی نقاط مختلف دنیا برای الگوگیری عرضه کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز