برگزاری همایش یک روز با پلیس با حضور کودکان سنندجی

۱۴۰۰/۰۴/۲۰ - ۱۲:۰۳:۵۴
کد خبر: ۱۲۰۵۰۸۲
برگزاری همایش یک روز با پلیس با حضور کودکان سنندجی
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: برای ارتقا و افزایش فرهنگ ترافیک در سطح استان، آموزش‌ها و کارهای فرهنگی را در این حوزه توسعه و گسترش می‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان  از برگزاری همایش یک روز با پلیس با حضور کودکان سنندجی خبر داد و اظهار داشت: این نیرو در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ آموزش تعدادی از کودکان پیش دبستانی و دبستانی را تحت آموزش ترافیکی قرار داده است.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در دو دهه گذشته بحث پیشگیری اجتماعی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: یکی از مهمترین و اساسی‌ترین اصول «آموزش همگانی» توجه به پیشگیری قبل از وقوع جرایم و نهادینه کردن فرهنگ توجه به قانون از کودکی است که پلیس کردستان این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: برای ارتقا و افزایش فرهنگ ترافیک در سطح استان، آموزش‌ها و کارهای فرهنگی را در این حوزه توسعه و گسترش داده و در قالب این همایش به هر کدام از کودکان سنندجی کلاه همیار پلیس و کاور پلیس به کودکان تحت آموزش اهدا شده است.

وی افزود: «آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی، بستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از تلفن همراه در حین رانندگی، آشنایی با چراغ راهنمایی و رانندگی و خطوط عابر پیاده» از جمله مواردی بوده که توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی به کودکان کردستانی آموزش داده شده است.

حیدریان تقویت و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک را نیازمند مشارکت عمومی و عزم همگانی دانست و اظهار کرد: باید همه با هم در این راستا احساس مسئولیت و حساسیت کرده تا شاهد ثمرات مثبت در جامعه و رفع مشکلات این حوزه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز