تشریح برنامه های هفته ازدواج ؛

طرح "هر مسجد یک جهیزیه" در البرز کلید خورد/ برگزاری ۴۰ کارگاه آموزش ازدواج

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۰۵۴۵۹
طرح هر مسجد یک جهیزیه در البرز کلید خورد/ برگزاری ۴۰ کارگاه آموزش ازدواج
معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز با تشریح مهمترین برنامه های هفته ملی ازدواج در استان گفت: اجرای طرح هر مسجد یک جهیزیه و برگزاری 40 کارگاه مهارت های پیش از ازدواج از این هفته آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهران افشاری اظهار کرد: نشست های مستمری را با سمن ها،مجمع ملی جوانان،مراکز مشاوره و ارگان های مرتبط با حوزه ازدواج برگزار کرده ایم تا بتوانیم در هفته ازدواج برنامه های متنوعی را اجرایی کنیم.

وی افزود: در این راستا با تشکیل یک دبیرخانه مستقل در مجمع جوانان استان با اختصاص اعتبار لازم بخشی از برنامه ها به این تشکل واگذار شده است .

افشاری با بیان اینکه طرح هر مسجد یک جهیزیه همزمان با هفته ازدواج در البرزکلید خورده است گفت: در قالب این طرح با همکاری نمازگذاران مساجد در هرشهرستان جهیزیه ای تهیه و به زوج های نیازمند اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز برگزاری 40 کارگاه آموزش پیش،حین و بعد از ازدواج را دیگر برنامه مهم در حوزه ازدواج عنوان کرد و گفت: این کارگاه ها با همکاری سازمان های مردم نهاد در شهرستان های استان آغاز شده است وبه تناوب تمامی آنها با پوشش جامعه هدف برگزار خواهد شد.

افشاری افتتاح دو خانه اوقات فراغت ونشاط جوانان، رونمایی از اپلیکیشن ساقدوش، برگزاری تور گردشگری آموزشی ازدواج و تولید محتوای آموزشی با عنوان پیوند دلپذیر را دیگر برنامه های هفته ازدواج در هفته جاری برشمرد و گفت: خیران ازدواج نیز برای این هفته اهداء 8 سری جهیزیه به زوج های جوان را تعهد کرده اند.

وی در پایان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد و بهزیستی در خصوص ارائه مشاوره های رایگان پیش از ازدواج به مددجویان گفت: همچنین در هفته ازدواج مراکز 9 گانه مشاوره خانواده و تحکیم ازدواج ما در سطح استان به شکل رایگان آماده ارائه مشاوره های لازم به جوانان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز