رییس پلیس آگاهی البرز خبرداد:

دستگیری اعضای باند زورگیری از رانندگان تاکسی اینترنتی

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۸:۲۶:۰۵
کد خبر: ۱۲۰۵۹۵۰
دستگیری اعضای باند زورگیری از رانندگان تاکسی اینترنتی
رییس پلیس آگاهی البرز گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، اعضای باند 3 نفره سارقان خفت گیر که اقدام به 5 فقره سرقت از رانندگان تاکسی های اینترنتی کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت با شیوه زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه کارآگاهان مشخص شد اعضای یک باند 3 نفره متشکل از 2 مرد و یک زن ابتدا با گوشی و سیم کارت های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده و در مسیر تردد با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از راننده خودرو می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: بلافاصله اقدامات پلیسی- اطلاعاتی کارآگاهان در زمینه شناسایی سارقان آغاز و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت اعضای باند که از سارقان سابقه دار و حرفه ای استان بودند شناسایی شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان بسیار حرفه ای عمل کرده و دائما در حال نقل مکان بودند، تصریح کرد: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهمان، در نهایت همه اعضای این باند در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی البرز منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه سارقان تاکنون به 5 فقره سرقت با این شیوه اقرار کرده اند، یادآور شد: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد و نتایج آن در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز