آغاز عملیات احداث میدان جهت اتصال بلوار کردستان، بلوار ساحلی و بلوار ۳۶ متری اتصال به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۰۸:۵۰:۵۱
کد خبر: ۱۲۰۵۹۶۵
 آغاز عملیات احداث میدان جهت اتصال بلوار کردستان، بلوار ساحلی و بلوار ۳۶ متری اتصال به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج از آغاز عملیات احداث میدان بیضی شکل جهت ارتباط بلوار کردستان، بلوار ساحلی و بلوار در دست احداث جهت اتصال به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان در سنندج خبر داد و عنوان کرد: مساحت این میدان 5 هزار و 500 مترمربع است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: یکی از طرحهای مهم عمران شهری این دوره اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و احداث تقاطع غیرهمسطح توحید بود که نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک داشت .

 فرشاد منبری بیان کرد: با هدف برقراری ارتباط رینگ داخل شهری جهت روانسازی ترافیک برون شهری و همچنین برقراری ارتباط بین بلوار ارتش در غرب شهر سنندج به بلوار کردستان و بلوارساحلی و همچنین اتصال بلوار ساحلی به بلوار دکتر حسینی؛ عملیات احداث بلوار 36 متری در سال گذشته آغاز شد.

وی گفت: بلوار در دست احداث دارای طول یک هزار و 20 متر به عرض 36متر در دو باند سواره رو 10.5 متری و یک رفیوژ 4متری و پیاده رو 5.5 متری است. وی عنوان کرد: این بلوار دارای یک باند خروجی جهت دسترسی به بلوار مستضعفین به طول 380 متر و عرض 9 متر و یک باند ورودی از بلوار مستضعفین به طول 425 متر و عرض 9 متر است.

وی از آغاز عملیات احداث میدان بیضی شکل جهت ارتباط بلوار کردستان، بلوار ساحلی و بلوار 36 متری اتصال به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان در سنندج خبر داد و عنوان کرد: مساحت این میدان 5 هزار و 500 مترمربع است.  

منبری اعلام کرد: در راستای احداث بلوار 36 متری تاکنون عملیات عمرانی نظیر: 100 هزار مترمکعب خاکبرداری، 60 هزار مترمکعب خاکریزی، اجرای یک هزار و 450 مترطول جدول گذاری به صورت نهر و اجرای یک هزار و 950 متر طول جدول گذاری به صورت تک جدول انجام شده است.

وی همچنین به اجرای اساس و زیراساس در دو لایه 15 سانتیمتری و سطح 12 هزار و 500 مترمربع و به تناژ 4 هزار و 200 تن و اجرای یک لایه آسفالت بیندر در باند رفت و رمپ ورودی به بلوار سنجر خان به متراژ 12 هزار و 500 مترمربع و به ضخامت 6 سانتیمتر اشاره نمود. وی خاطرنشان کرد: در همین راستا دو دهنه پل دو متری موجود درمسیر با اجرای باکس های پیش ساخته بتنی بطول 21 و 11 متری اجرای دستک های پل بطول هر کدام 10متر با دیوارسنگی به ارتفاع 4 متر انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: تکمیل بلوار 36 متری اتصال بلوار ساحلی به تقاطع غیرهمسطح سنجرخان نقش بسزایی در کاهش و روانسازی ترافیک سطح شهر خواهد داشت.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز