با رای اکثریت مجمع؛

"حمیدرضا رضایی" سکاندار هیات انجمن های ورزشی البرز شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۰۶۴۰۴
حمیدرضا رضایی سکاندار هیات انجمن های ورزشی البرز شد
مجمع انتخاباتی هیئت انجمن های ورزشی استان البرز برگزار شد و حمیدرضا رضایی با رای اکثریت اعضا برای یک دوره چهارساله سکاندار این هیئت ورزشی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ در این مجمع که بعداز ظهر امروز سه شنبه با حضور محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی انجام گرفت ایمان امیدوار تهرانی، حسین حیاتی، کامبیز راشدی، منوچهر رضاخانی، حمیدرضا رضایی، محمد علی یزدی، حمزه کشاورزی و احمد نجار 8 کاندیدای احراز پست ریاست هیئت بودند که راشدی و رضاخانی به دلیل غیبت و نجار و تهرانی نیز با انصراف از حضور در ادامه مجمع کنار رفتند.

پس از برگزاری انتخابات، حمیدرضا رضایی با کسب 9 رأی از مجموع 15 آرا، برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان البرز انتخاب شد.شایان ذکر است، حسین حیاتی 4 رأی و محمد علی یزدی نیز 2 رأی را از آن خود کردند.

رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی در پایان این مجمع البرز را دارای پتانسیل بالا در معرفی قهرمانان بزرگ به ورزش کشور دانست وگفت: خوشبختانه البرز استانی قهرمان پرور است و همواره در زمینه وجود نیروی انسانی متخصص و ظرفیت و استعدادهای ورزشی جزو استان های پیشرو کشور بوده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس منتخب هیئت، تصریح کرد: با شناختی که از توان ورزش البرز داریم، انتظارمان این است که قهرمانان بزرگی از انجمن های ورزشی استان به کشور معرفی شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز