به مناسبت هفته ازدواج ؛

بازدید مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان از مرکز مشاوره ازدواج ارکیده

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۵:۴۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۰۶۵۰۲
بازدید مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان از مرکز مشاوره ازدواج ارکیده
به مناسبت هفته ازدواج، سمیه قاسمی طوسی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری و محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون فرهنگی و جوانان از مرکز مشاوره ازدواج ارکیده ساری بازدید بعمل آوردند.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ملی ازدواج سمیه قاسمی طوسی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و محمدرضا ییلاقی اشرفی، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، از مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده ارکیده ساری بازدید کردند.

در این دیدار مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ضمن تبریک روز ملی ازدواج اظهار داشت : مشاوره های قبل و بعد از ازدواج یکی از مسائل مهم جامعه امروز است و خوشبختانه با استقبال جوانان و زوجین جوان مواجه شده است.

وی استفاده از ظرفیت فضای مجازی را در شرایط همه گیری ویروس کرونا ضروری دانست و گفت: امروزه می‌توان با استفاده از فضای مجازی اتفاقات مثبتی در حوزه مشاوره ازدواج و خانواده رقم زد.

محمدرضا ییلاقی معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این دیدار در خصوص طرح حمایت هدفمند از مراکز گفت: در این طرح قرار است حدود هزار جلسه مشاوره رایگان توسط مراکز مشاوره تحت پوشش اداره کل ورزش و جوانان به زوجین جوان و جوانان به صورت رایگان ارائه گردد.

وی اجرای این طرح را در راستای حمایت از مراکز مشاوره خواند و اظهار امیدواری کرد اینگونه طرح ها در طول سال ادامه یابد.

مریم فرجی مدیر داخلی مرکز ارکیده نیز طی گزارشی از اقدامات این مرکز گفت: امیدواریم بستر مناسب برای اجرای کارگاه های آنلاین و حضوری به تعداد زیاد فراهم گردد تا همه جوانان علاقمند بتوانند در آن شرکت نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز