رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز:

لغو برگزاری آفرود قهرمانی کشور در ساوجبلاغ /پیست "شهدای هیو" منطقه نمونه گردشگری می‌شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۹:۱۵
کد خبر: ۱۲۰۶۶۵۸
لغو برگزاری آفرود قهرمانی کشور در ساوجبلاغ /پیست شهدای هیو منطقه نمونه گردشگری می‌شود
رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از لغو مرحله نخست مسابقات آفرود قهرمانی کشور در این استان به دلیل اوج گیری دوباره کرونا خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اردشیر درویشی اظهار کرد: این مسابقات قرار بود پایان هفته جاری با حضور برترین های کشور در پیست شهدای هیو شهرستان ساوجبلاغ برگزار شود.

وی تصریح کرد: همه امکانات و شرایط لازم مهیای برگزاری این مسابقات بود اما با توجه به ورود به موج پنجم کرونا و محدودیت های ناشی از آن مسابقات در زمان مناسب دیگری برگزار خواهد شد.

درویشی به بازدید روز گذشته از پیست تازه تاسیس شهدای هیو با همراهی مدیرکل میراث فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: با توجه به پتانسیل محیطی و انسانی استان البرز و شرایط مناسب برای توسعه گردشگری ورزشی ، پیشنهاد داده شد که پیست شهدای هیو به عنوان پارک اختصاصی آفرود و سافاری معرفی شود .

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز  در پایان گفت: پس از بازدید و جلسه میدانی و بنا به نظر مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی البرز مقرر شد پیست شهدای هیو به عنوان  منطقه نمونه گردشگری ورزشی البرز معرفی و ساماندهی شود و با تلاش و پیگیری نهادهای ذیربط به زودی به سرانجام خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز