رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز خبرداد:

درخشش بانوی البرزی در مسابقات دوچرخه سواری "گرندپریکس" ترکیه

۱۴۰۰/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۹:۳۶
کد خبر: ۱۲۰۷۱۰۷
درخشش بانوی البرزی در مسابقات دوچرخه سواری گرندپریکس ترکیه
رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز با اشاره به عملکرد خوب دوچرخه سواری بانوی البرزی در مسابقات گرندپریکس ترکیه گفت: ظرفیت بانوان ایرانی در بخش دوچرخه سواری به خوبی نمایش داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سیدجواد موسوی اظهارکرد: مسابقه گرند پریکس کایسری ترکیه با حضور ورزشکارانی از قاره های مختلف اواسط هفته جاری برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات 49 دوچرخه سوار از کشورهای روسیه، اکراین، قزاقستان،ترکیه،ازبکستان و جمعی از ورزشکاران المپیکی برگزار شد.

موسوی با اشاره به حضور ماندانا دهقان ورزشکار البرزی دراین مسابقات گفت: وی در بخش بانوان در جایگاه دهم قرار گرفت و  سه ورزشکار المپیکی جایگاه اول،پنجم و یازدهم را کسب کردند.

وی تصریح کرد: ماندانا دهقان در بین شرکت کنندگان آسیایی عنوان دوم را کسب کرد و این نتیجه جز بهترین نتایجی است که دختران ایرانی تا به امروز در مسابقات جاده و در جمع برترین های این رشته کسب کرده اند.

متولی دوچرخه سواری البرز با اشاره به ظرفیت بالای بانوان در مواد مختلف دوچرخه سواری گفت: با حمایت لازم و اختصاص امکانات مناسب می توان از این ظرفیت برای کسب افتخارات بین المللی بهره گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز