امروز انجام گرفت ؛

افتتاح پروژه های حوزه راهداری در لرستان / افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی در پلدختر

۱۴۰۰/۰۴/۲۵ - ۰۱:۰۴:۱۲
کد خبر: ۱۲۰۷۳۷۰
افتتاح پروژه های حوزه راهداری در لرستان / افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی در پلدختر
با حضور ریاست محترم جمهور به صورت ویدئوکنفرانس پروژه های حوزه راهداری در لرستان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ روز پنجشنبه 24 تیرماه در مراسمی  با حضور ریاست محترم جمهور وبه صورت ویدئوکنفرانس و همچنین با حضور داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی ،سید موسی خادمی استاندار لرستان،گودرز امیری  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان و فرمانداران شهرستان های پلدختر و چگنی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی پروژه های حوزه راهداری استان  همزمان با ۴ استان دیگر با اعتبار۱۴۷  میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

 برپایه این خبر؛پل شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مواصلاتی لرستان و کرمانشاه به بهره برداری رسید.

استاندارلرستان دراین مراسم گفت: امروز با حضور ریاست محترم جمهور بصورت ویدئوکتفرانس، تعدادی از پروژه های مربوط به راه و شهرسازی افتتاح شد؛ از جمله ۳۲۱ کیلومتر بزرگراه در کشور به بهره‌برداری رسید که ۲۶ کیلومتر از آن مربوط به استان لرستان است.

سید موسی خادمی افزود: در مراسم امروز و در حوزه راهداری تعداد زیادی پروژه مربوط به راه روستایی،پل ها و آثار تخریبی ناشی از سیل به بهره برداری رسید که یکی از مهمترین پروژه های این حوزه پروژه مربوط به پل بابازید است که یک پروژه مهم برای استان لرستان است و راه ارتباطی لرستان با کرمانشاه و ایلام را تامین می کند.

استاندار لرستان بیان  کرد: در جریان سیل خسارت زیادی به این پل مواصلاتی  وارد شد و مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد و خوشبختانه با تلاش مجموعه راهداری این پل امروز تحت عنوان پل شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید و در اختیار مردم عزیز قرار گرفت.

گفتنی است پروژه های مربوط به استان لرستان با اعتباری بالغ بر  ۱۴۷ میلیارد تومان شامل: بازسازی، مرمت و احداث ۲۸ دستگاه پل،روکش آسفالت محورهای اصلی و شریانی به طول ۴۶ کیلومتر،بهسازی و روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی در قالب طرح ابرار به طول ۶۴ کیلومتر ،روشنایی طولی ۵ کیلومتر و روشنایی نقطه ای ۱۱ نقطه می باشد که به بهره برداری رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز