نماینده ولی فقیه در مازندران :

مسئله گردشگری استان باید بصورت جدی پیگیری شود / دغدغه مند بودن مسئولان در این زمینه مهم است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶ - ۱۲:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۲۰۷۸۹۵
مسئله گردشگری استان باید بصورت جدی پیگیری شود / دغدغه مند بودن مسئولان در این زمینه مهم است
در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران به موضوعاتی چون، مشکلات فرهنگی و عدم نظارت در سواحل و اهمیت ترسیم الگو برای موضوعات فرهنگی پرداخته شد

به گزارش برنا؛ آیت الله محمدی لائینی در جلسه شورای فرهنگ عمومی مازندران که با حضور مدیران دستگاه های مرتبط استان تشکیل شد با اشاره به اهمیت واقعه غدیر گفت : خداوند به پیامبر (ص) فرمود؛ دین تبلیغی و دین ترویجی یک طرف و جریان غدیر یک طرف . یعنی تمام دین مداری ما یک طرف و ولایت مداری و اهمیت موضوع غدیر یک طرف که در راستای همین واقعه غدیر باید فرهنگ سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران افزود: مسئله گردشگری باید بصورت جدی در استان پیگیری شود و در حوزه مبارزه با ناهنجاری ها نیز دغدغه مند بودن مسئولان بسیار ارزشمند است .

وی ادامه داد: درخصوص تولید و توزیع البسه نیز نظارتی وجود ندارد و برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که خانواده ها بتوانند لباس های مناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی را در فروشگاه ها پیدا کنند.

آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید براینکه مامور به انجام تکلیف و وظیفه هستیم اظهار کرد؛ در نارسایی ها و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد باید اول از خود بپرسیم که ما چقدر مقصر این وضعیت هستیم . وی همچنین با تاکید بر نقش رسانه های در فرهنگ سازی گفت : باید الگویی درخصوص مسائل فرهنگی ترسیم شود و در مسیر آن گام برداریم.

گفتنی است مدیران دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و فرهنگ ساز نیز در این جلسه دغدغه‌هایی مانند: بررسی وضعیت حجاب و عفاف در ادارات، دستگاه ها و نهادها،  مدیریت بر وضعیت گردشگری و سواحل استان، اوغات فراغت، بررسی و پیگیری خلاء های قانونی در مقوله فرهنگی، توجه و تاکید بر زیرساختا های فرهنگی در سواحل استان و … را مطرح کردند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز