رییس ورزش وجوانان دلفان در گفت وگو با برنا :

۶ پروژه عمرانی - ورزشی در دلفان در روند تکمیل است

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۲:۴۳:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۸۴۳۴
۶ پروژه عمرانی - ورزشی در دلفان در روند تکمیل  است
مسلم یوسفی به خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر 6 پروژه عمرانی - ورزشی در حوزه ورزش وجوانان شهرستان دلفان در روند احداث و تکمیل قرار دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ یوسفی روز یکشنبه 27 تیرماه در این گفت وگو با اشاره به پروژه های در دست احداث حوزه ورزش وجوانان دلفان ، اظهار کرد: در حال حاضر 6 پروژه ورزشی در سطح شهرستان دلفان در روند تکمیل قرار دارد .

 او با بیان اینکه  2 زمین چمن مصنوعی فوتبال  روستایی در شهرک امام و روستای هفت چشمه این شهرستان در روند احداث است ، افزود: این 2 پروژه حدود  یک ماه قبل با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان کلنگ زنی شده ودر مرحله فونداسیون قرار دارند.

رییس ورزش وجوانان دلفان با اشاره به پروژه خانه ورزش دلفان وسکوی تماشاگران ورزشگاه نورآباد نیز تصریح کرد: خانه ورزش دلفان در سال 82 کلنگ زنی شده است وپس از توقفی چند ساله در سال 96 مجددا فعال شده ودرحال حاضر نیز دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصدی است؛ همچنین سکوی تماشاگران نیز در سال 82 کلنگ زنی شد که این پروژه نیز دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است .

به گفته یوسفی اعتبار درنظر گرفته شده برای این 2 پروژه ورزشی حدود 3 میلیارد تومان است .

 او با اشاره به پروژه پیست تارتان زمین فوتبال ورزشگاه نورآباد نیز یادآورشد : این پروژه دارای پیشرفت فیزیکی 20 درصدی است که برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم.

رییس ورزش وجوانان دلفان به پیشرفت فیزیکی 15 درصدی سالن مسابقاتی این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مرحله فونداسیون این پروژه عمرانی – ورزشی به اتمام رسیده و 3 میلیارد و 700 میلیون اعتبار برای تکمیل  آن در نظر گرفته شده است.

 

 

نظر شما