خبرهایی از ورزش میاندوآب

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۷:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۲۰۸۶۵۵
خبرهایی از ورزش میاندوآب
ورزش میاندوآب در هفته ای که گذشت در رشته های مختلف موفق ظاهر شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، ورزش میاندوآب در هفت های که گذشت در رشته های مچ اندازی، فوتبال، دوچرخه سواری و کاراته موفق ظاهر شد.

برگزاری یک دوره دانش افزایی مربیان فوتبال

دوره یک روزه دانش افزایی مربیان فوتبال استان آذربایجان‌غربی با حضور نیما نکیسا ملی پوش اسبق فوتبال و سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران در ارومیه برگزار شد که در این دوره مربیان میاندوآب حبیب و شهرام حضرت‌زاده و خانم‌ها یعقوبی و حمزه پور حضور داشتند.

تساوی نماینده میاندوآب در هفته نخست لیگ دسته یک استان

مسابقات فوتبال لیگ دسته یک استان با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه چهار تیمی بصورت شمال و جنوب استان آغاز شد که تیم سیمینه رود میاندوآب توانست در هفته اول مسابقات در مقابل حریف خود تیم فجر چهاربرج با نتیجه یک بر یک به پایان رساند.

همچنین تیم آسایش میاندوآب در بازی نخست خود موفق شد در یک بازی هجومی تیم فوتبال سیسیر سردشت را با نتیجه ۴ بر ۱ در خانه حریف شکست دهد.

دعوت کاراته کار میاندوآبی به اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی

لیست نفرات دعوت شده به مرحله اول انتخابی تیم ملی از سوی فدراسیون کاراته اعلام شد، که در این بین سیدعلی کریمی کاراته کار میاندوآبی در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور خواهد داشت.

این اردو از تاریخ ۲۶ تیرماه در مجموعه ورزشی کبکانیان برگزار خواهد شد.

کسب دو مدال نقره و برنز توسط ورزشکار میاندوآبی در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور

 بیست و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور در استان کردستان برگزار شد که در پایان محمد ارفعی مچ انداز میاندوآبی توانست در وزن ۱۱۰+ کیلوگرم و دست چپ مقام دوم و در راست دست مقام سوم این دوره از رقابت ها را کسب نماید.

گفتنی است؛ نفرات برتر این مسابقات با نظر کمیته فنی به اردوی تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در کشور قزاقستان دعوت خواهند شد.

 درخشش دوچرخه سواران میاندوآبی در اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی قهرمانی استان

اولین مرحله لیگ دوچرخه سواری کورسی قهرمانی استان روز جمعه ۲۵ تیرماه در شهرک صنعتی شماره ۳ برگزار شد.

 این دوره از مسابقات در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و با شرکت تیم هایی از شهرستان ارومیه، میاندوآب، مهاباد، خوی، بوکان برگزار شد و در پایان در رده سنی بزرگسالان مسعود خاکی و امیر اسدپور دوچرخه سواران میاندوآب بترتیب مقام اول و سوم مسابقات را کسب کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز