منتخب و دبیر هماهنگی شورای ششم مشهد:

باید شیب خدمات به حاشیه شهر سرازیر شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۹:۴۵:۳۲
کد خبر: ۱۲۰۸۷۰۱
باید شیب خدمات به حاشیه شهر سرازیر شود
منتخب و دبیر هماهنگی شورای ششم مشهد گفت: توجه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه، ایجاد شیب خدمات به سمت پهنه‌های حاشیه شهر و تعریف خدمات زیرساختی در حاشیه شهر از جمله سیاست‌های شورای ششم‌ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین حسامی در نشست‌خبری منتخبین شورای ششم مشهدمقدس در نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: رسانه را عضو 16 شورای اسلامی شهر مشهد به شمار می‌آوریم، ما در مجموعه منتخبین شورای ششم یکسری فرضیات را قائل هستیم و بر این اساس وارد کار می‌شویم. اعتقاد داریم مشهد‌مقدس، ام‌القرای جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران است.

دبیر هماهنگی متخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی مشهد تاکید کرد: لزوم تدوین نظام مدیریت شهری براساس مولفه‌های شهری و اسلامی است که در مشهد به عنوان موضوع اساسی و زیر‌ساختی بدان پرداخته می‌شود.

حسامی با اعلام اینکه توجه به رشد و پیشرفت اقتصادی در همه ابعاد، مولفه‌های ایجاد درآمد‌های پایدار و جمعی و استفاده از ظرفیت اقتصاد و زیارت را در دستور کار داریم، گفت: توجه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه، ایجاد شیب خدمات به سمت پهنه‌های حاشیه شهر و تعریف خدمات زیر ساختی در حاشیه شهر از جمله سیاست‌های شورای ششم‌ است.

منتخب و دبیر هماهنگی شورای ششم مشهدمقدس  اعلام کرد: مشارکت اولویت‌دار مردم و واسپاری امور به مردم در سه حوزه سیاست‌گذاری اجرا و نظارت است؛ از بدو شروع جلسات شورای ششم در اوایل تیرماه سال جاری 37 جلسه در طی زمان 120 ساعت به صورت تخصصی با سرفصل‌های مختلف برگزار شده است.

 

نظر شما