در ستاد ساماندهی امور جوانان دورود مطرح شد؛

سرگردانی زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج زیبنده بانک ها نیست / پرداخت ۱۵۰ کمک هزینه ازدواج به مددجویان دورودی کمیته امداد

۱۴۰۰/۰۴/۲۹ - ۲۳:۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۲۰۹۷۱۲
سرگردانی زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج  زیبنده بانک ها نیست / پرداخت ۱۵۰  کمک هزینه ازدواج به مددجویان دورودی کمیته امداد
دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دورودبرگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دورود بابا موضوع ازدواج برگزارشد.

مراد خورشیدوند معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری دورود در این جلسه با اشاره به اینکه بانک ها جهت پرداخت تسهیلات می بایست بر طبق قانون با یک ضامن شرایط را برای دریافت وام زوجین تسهیل نمایندآظهارکرد:  سرگردانی زوجین متقاضی تسهیلات ازدواج  زیبنده بانک ها نیست.

اوافزود:  معرفی اصناف برتر در خصوص تهیه  جهیزیه با کیفیت و ارزان توسط اداره صنعت معدن و تجارت  گره گشای بسیاری از دغدغه های شروع زندگی دو جوان است.

همچنین مهرادخورشیدوند رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)دورود نیزبا اشاره به پرداخت ۱۵۰  کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد به طرح  هم افزایی کمیته امداد اشاره کرد وگفت:  دراین طرح  هر خیری با آورده های خود برای تامین جهیزیه نیازمندان ۳۰ درصد مبلغ کمک شده بر طبق کمک انجام شده در تامین جهیزیه زوجین نیازمند دریافت می نماید.

او تصریح کرد:  کارفرمایانی که از مددجویان بیکار یا زوجین خانواده های مددجویان کمیته امداد امام خمینی رحمة الله علیه جهت مشاغل استفاده می کنند به ازا هر فرد ۵۰ میلیون تومان وام  یا دو سال پرداخت بیمه تامین اجتماعی از طرف کمیته هر فرد مددجو شاغل شده به شرط پایداری استخدام در ۲ سال تعهد می نماید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز