مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خبر داد:

پایان عملیات احداث خیابان ۱۶ متری جهت اتصال شهرک شهرداری به بلوار ساحلی در سنندج

۱۴۰۰/۰۵/۰۳ - ۱۰:۴۰:۰۹
کد خبر: ۱۲۱۱۱۷۶
مدیر شهردار منطقه سه سنندج از پایان عملیات احداث خیابان 16 متری جهت اتصال شهرک شهرداری به بلوار ساحلی خبر داد و گفت: طول این خیابان 500 متر و عرض آن 16 متر شامل 9 متر سواره رو و در طرفین 5/3 متر پیاده رو است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار داشت: شهرک ساحلی یکی از شهرک های این منطقه است که بسیاری از تعاونی های احداث شده و در دست احداث در آن واقع شده است.

عطاء الله ساعدموچشی گفت: جهت ایجاد دسترسی شهرک شهرداری به بلوار ساحلی عملیات احداث خیابان 16 متری در دستور کار قرار گرفت.

وی از پایان عملیات احداث خیابان 16 متری جهت اتصال شهرک شهرداری به بلوار ساحلی خبر داد و گفت: طول این خیابان 500 متر و عرض آن 16 متر شامل 9 متر سواره رو و طرفین دو معبر 5/3 متر پیاده رو است.

وی همچنین افزود: مساحت کل پروژه 8 هزار مترمربع، مساحت زیرسازی و آسفالت 4 هزار و 500 مترمربع و مساحت پیاده رو آن نیز 3 هزار و 500 مترمربع است.

ساعدموچشی همچنین تصریح کرد: معبر دسترسی پارکینگ بوستان 20 هکتاری کوچک ره ش به بلوار نظام مهندسی به طول 300 متر با عرض سواره رو 8 و نیم مترانجام شد

وی خاطرنشان کرد: عملیات زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت این معبر انجام و 2 هزار متر مربع فضای سبز رفیوژ این بلوار هم اجرا خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز