فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی با محوریت "سنندج شهر خلاق موسیقی" منتشر می شود

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۰:۴۱
کد خبر: ۱۲۱۲۱۱۰
معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در فصل تابستان و با محوریت "سنندج شهر خلاق موسیقی" منتشر می شود؛ گفت: علاقمندان، صاحبنظران و کارشناسان می توانند تا 24 مرداد ماه سالجاری مطالب خود را با محورهای خلاقیت و توسعه، برندسازی در برنامه شهرهای خلاق یونسکو، مدیریت نتیجه محور و دیدگاه جدید توسعه، شهرهای خلاق و توسعه ارتباطات بین المللی و شهرهای خلاق و دگرگونی در حکمرانی شهری به دفتر تحریریه این نشریه به آدرس پست الکترونیک Research.kurdistan@mporg.ir ارسال نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج عنوان کرد: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی به صاحب امتیازی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با هدف گردآوری مطالب علمی، پژوهشی در راستای ایجاد ظرفیت های علمی برای ارتقاء شاخص های کلان اقتصادی، افزایش بهره وری و توسعه پایدار و استفاده از پتانسیل های محلی و انعکاس دیدگاههای صاحبنظران و متخصصان  منتشر می شود.

دکتر سرکه وت نجفی گفت: فصلنامه علمی تخصصی توسعه و آینده پژوهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در فصل تابستان و با محوریت "سنندج شهر خلاق موسیقی" منتشر خواهد شد.

وی به همین منظور از مدیران، کارشناسان و صاحبنظران این حوزه برای مشارکت در تولید محتوای این شماره از فصلنامه دعوت به همکاری نمود.

وی تصریح کرد: صاحبنظران در این زمینه باید مقالات علمی و گزارش های پژوهشی به همراه مشخصات، تصویر نویسنده اصلی و عنوان مقاله را مطابق با فرمت آن در قالب فایل word به مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریتو برنامه ریزی به آدرس پست الکترونیک Research.kurdistan@mporg.ir ارسال شود.

نجفی تاکید کرد: محورهای پیشنهادی جهت تولید محتوای شماره فصل تابستان این فصلنامه شامل: خلاقیت و توسعه، برندسازی در برنامه شهرهای خلاق یونسکو، مدیریت نتیجه محور و دیدگاه جدید توسعه، شهرهای خلاق و توسعه ارتباطات بین المللی و شهرهای خلاق و دگرگونی در حکمرانی شهری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تنگناهای ساختاری در برابر برنامه شهرهای خلاق در کشور، دیده بانی و نظارت در برنامه شهرهای خلاق، شهر خلاق (فرصت ها و تهدیدها) و سنندج و اصفهان، رشت و بندرعباس (شهرهای خلاق ایرانی) و سلیمانیه (اقلیم کردستان عراق)، راهکارهای همکاری و توسعه ارتباطات از دیگر محورهای ارتباطی جهت تولید محتوا در فصلنامه بعدی است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج تاکید کرد: دفتر تحریریه مجله آماده دریافت مقالات و مطالب علمی مرتبط تا تاریخ 24 مرداد ماه سال جاری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز