مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام :

شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده بهره برداری است

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۶:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲۳
شاهراه اصلی منطقه ویژه اقتصادی پیام آماده بهره برداری است
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: مسیرهای دسترسی به پیام در مسیر توسعه قرار گرفته و شاهراه اصلی این منطقه آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: با توجه به فعال تر شدن بخش مسافری این فرودگاه و توسعه فعالیت های واحدهای تولیدی و صنعتی در این منطقه،  و همچنین ایجاد زیر ساخت ها برای حضور سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی پیام این اقدام صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدید اخیر مدیر کل راهداری استان از این منطقه و بلوار شاخص 90 متری اظهار کرد: در این بازدید مقرر شد که موانع مسیر دسترسی به بلوار شاخص ٩٠ متری که  به عنوان مسیر اصلی دسترسی به ترمینال مسافری و ناحیه های صنعتی محسوب می شود با همکاری اداره کل راهداری استان برطرف شود .

وی همچنین اضافه کرد: از موضوعاتی که در این بازدید مورد بررسی قرار گرفت نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در جهت هدایت به ورودی بلوارشاخص  ٩٠ متری و جانمایی اصولی تلویزیون شهری در مسیر دسترسی به این بلوار بود  که قرار شد اقدامات در این رابطه هر چه سریعتر اجرایی شود.

ثناگو مطلق خاطر نشان کرد: رفع موانع مسیر منتهی به ورودی بلوار و آسفالت شدن این مسیر از دیگر مواردی بود که در بازدید  علی زندی‌فر مطرح و مقرر شد که در خصوص آنها فعالیت هایی انجام شود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز