زمینه برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی در مشهد فراهم شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۱۰:۱۹:۴۹
کد خبر: ۱۲۱۲۱۲۵
زمینه برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی در مشهد فراهم شد
رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: در صورت موافقت شهرداری مشهد زمینه برگزاری مسابقات بین المللی والیبال ساحلی در مجموعه ساحلی رودپارک این شهر فراهم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، جبار قوچان‌نژاد دراین خصوص اظهار کرد: این مسابقات در مجموعه ورزشی و استاندارد والیبال ساحلی در جوار رودپارک مشهد برگزار خواهد شد، این مجموعه اختصاصی به همت شهرداری مشهد تکمیل شده و به زودی افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: در این مجموعه ورزشی، ۲ زمین والیبال ساحلی استاندارد با سکوی تماشگران و تاسیسات جانبی ساخته شده که موجب رونق و رشد والیبال ساحلی استان خواهد بود.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: پیشتر تنها مجموعه والیبال ساحلی استان با قدمت نزدیک به ۱۰ سال تا حدودی از استانداردهای لازم برای این رشته ورزشی برخوردار بود اما اکنون این محل جدید ظرفیت تازه برای تمرین والیبالیست های ساحلی استان فراهم کرده است.

وی افزود: این استان پارسال برای هر پنج رده سنی در بخش زنان و مردان تیم به مسابقات اعزام کرد و بهترین نتایج را در سالهای اخیر کسب نمود و اکنون تیم های استان می توانند برای حضور در رقابتهای قهرمانی کشور در این مجموعه ورزشی تخصصی تمرین کنند.

 

نظر شما