رئیس فدراسیون جودو؛

جودو و ورزش کشور شرایط سختی را سپری می کند

۱۴۰۰/۰۵/۰۶ - ۱۱:۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۱۲۶۴۴
جودو و ورزش کشور شرایط سختی را سپری می کند
رئیس فدراسیون جودو گفت: جودو در حال گذار از شرایط سختی است و باید تعلیق جودو کشور را به یک فرصت برای توسعه استان ها و به ویژه در روستاها تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ "آرش میراسماعیلی روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات جودو استان کردستان اظهار داشت: در ۲ سال‌ گذشته ۱۲ خانه جودو در سطح کشور یا به بهره‌برداری رسیده و یا درحال ساخت است که خود بیانگر مرکززدایی ورزش جودو است.

وی با بیان اینکه وقتی در سیستان و بلوچستان خانه جودو می‌سازیم نشانه توجه به استان‌ها است افزود: قبلا جودو کشور به چند نفر خاص محدود بود و نتایجی هم در مسابقات حاصل می‌شد که کاستی‌ها را می‌پوشاند اما به استان ها توجه نمی‌شد.

میراسماعیلی با اشاره به انتخاب جلال کرمی به عنوان رئیس هیات جودو کردستان یادآور شد: مهمترین کمیته‌های فدراسیون در اختیار او است و همچنین به عنوان مشاور بنده شرایط و فرصت خوبی خواهد داشت.
وی تاکید کرد: هدف از سفرهای استانی حضور در جمع فعالین این رشته، گفت و گو و شنیدن انتقادات و راهکارها از آنها است.
میراسماعیل اضافه کرد: در شرایط سختی قرار داریم بویژه شرایط تعلیق و آسیب کرونا که باید در نهایت این محدودیت ها را به فرصت تبدیل کنیم که نیاز به همکاری، انگیزه، برنامه ریزی، امید، اتحاد و کنار هم بودن دارد.
وی ادامه داد: ورزشی بودن مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان موجب شده بتوانیم همکاری بهتری داشته باشیم.
رئیس فدراسیون‌ جودو از هیات جدید کردستان خواست جودوی روستایی و ساحلی را فعال کند.

مدیر ورزش و جوانان کردستان هم گفت: کردستان در رشته جودو شرایط خوبی داشته است که با وجود پیشکسوتان و مربیان با دانش حاصل شده اما به آرمانی که می‌خواهیم نرسیده‌ایم.

حامد جولایی افزود: در مسیر خوبی هستیم اما همه باید برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنند.

وی یادآور شد: برای حضور در بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در این راستا اداره کل ورزش و جوانان هم کمک می‌کند.
جولایی اضافه کرد: استاندار کردستان ۱۰۰ میلیون تومان، فدراسیون ۳۰ میلیون تومان و اداره کل ورزش و جوانان هم ۲۰ میلیون تومان به هیات جودوی کردستان کمک می‌کنند.

در این مجمع جلال کرمی تنها نامزد ریاست هیات جودو با کسب تمامی ۱۶ رای اعضای حاضر به مدت چهار سال به ریاست هیات جودو رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز