مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان در ارومیه پایان یافت

۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۱۹:۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۱۳۱۹۵
مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان در ارومیه پایان یافت
دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام ارومیه گفت: اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های جهان بعد از برگزاری دو روز رقابت بین هفت تیم به قهرمانی ملی حفاری به پایان رسید.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمد نجف زاده دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام ارومیه در مورد نتایج روز پایانی مسابقات گفت: در روز دوم مسابقات، رقابت‌های چهار وزن دوم برگزار شد.

وی افزود: در وزن منهای ۹۳ کیلوگرم، مقام اول به محمدرضا شکری از نیروی زمینی رسید و مهدی طهماسبی بولداجی از ملی حفاری و سائینخو مینجباتار از مغولستان دوم و سوم شدند و در وزن منهای ۱۰۵ کیلوگرم، محمدعلی محمدی دینانی از ملی حفاری عنوان نخست را کسب و مقام دوم به سرگی بیلیی از اوکراین رسید و پیمان شریفی از ۱۲هزار شهید استان آذربایجان‌غربی سوم شد.

وی اضافه کرد: در وزن منهای ۱۲۰ کیلوگرم، مقام اول را آناتولی نووپیسمنی از اوکراین کسب کرد و عبدالله کوهنسال از نیروی زمینی دوم و راهیل الزاوی از عراق عنوان سوم را کسب کرد.

نجف زاده گفت: در وزن مثبت ۱۲۰ کیلوگرم هم شهرام ساکی از نیروی زمینی مقام نخست را کسب ، دیمیترو ووک از اوکراین عنوان دوم و وحید یگانه از نیروی زمینی مقام سوم را کسب کردند.

گفتنی است، در مجموع تیمی نیز ملی حفاری با ۵۱ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های الیمپ اوکراین و نیروی زمینی ارتش دوم و سوم شدند.

همچنین آناتولی نووپیسمنی از اوکراین به عنوان بهترین لیفتر مسابقات انتخاب شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز