رضایتمندی رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از میزبانی ارومیه و کیفیت مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان

۱۴۰۰/۰۵/۰۸ - ۰۸:۲۲:۲۴
کد خبر: ۱۲۱۳۲۶۱
رضایتمندی رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از میزبانی ارومیه و کیفیت مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان
رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از میزبانی ارومیه و کیفیت مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان اظهار رضایتمندی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خدا رو شکر می‌کنیم در روزهای سخت کرونایی که تمام بخش‌های جوامع از ورزش تا اقتصاد را تحت تاثیر قرارداده، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه‌های جهان را بدون کمترین اتفاق چون آسیب‌دیدگی یا تست مثبت ورزشکار برگزار کردیم که این شرایط برای ما موفقیت به حساب می‌آید.

وی افزود: از هموطنان خونگرم آذربایجان‌غربی و مسئولین این استان که به بهترین شکل از تیم‌ها میزبانی کردند و رضایتمندی میهمانان خارجی را در پی داشتند، قدردانی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از بعد فنی مسابقات، سطح رقابت‌ها با حضور کشورهای مختلف بالا بود و تیم‌های کشورمان نیز به بهترین شکل با حریفان رقابت کردند و کسب مدال‌های طلا توسط نمایندگان کشورهای مختلف خود بیانگر سطح نزدیک و بالای مسابقات است.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد: این رقابت‌ها که به پیشنهاد ایران و ارتباط حسنه با فدراسیون جهانی بدلیل حضور یک ایرانی در سطح جهان و ریاست آسیاست برگزار و در نخستین دور نیز علی‌رغم مظلومیت رشته پاورلیفتینگ با حضور اسپانسرهای مختلف داخلی نیز به بهترین شکل برگزار شد.

نصیرزاده گفت: با برگزاری قابل قبول مسابقات، شاهد حضور تیم‌ها و کشورهای مختلف در دوره‌های آینده خواهیم بود ضمن اینکه میزبانی ارومیه یکی از نقاط قوت نخستین دوره مسابقات بود و نمی‌توان همه عوامل را با وضعیت اقتصادی و هزینه‌های آنچنانی سنجید و این شهر و استان آذربایجان‌غربی توانستند به بهترین شکل مسابقات را برگزار کنند که مورد رضایت تمام تیم‌های خارجی نیز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز