هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی، رتبه عالی و مقام نخست کشور را کسب کرد

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۲۰:۳۳:۰۱
کد خبر: ۱۲۱۳۹۹۵
هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی،  رتبه عالی و مقام نخست کشور را کسب کرد
در جدیدترین ارزیابی برترین هیات‌های ژیمناستیک کشور، هیات استان آذربایجان‌غربی رتبه عالی و مقام نخست کشور در سال ۱۳۹۹ را کسب کرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، نادر مدنی رئیس هیات ژیمناستیک استان در تشریح جزئیات این ارزیابی گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹ فدراسیون ژیمناستیک از هیات‌های استانی، هیات آذربایجان‌غربی با کسب یک‌هزار و ۴۳ امتیاز و رتبه «عالی» در جمع هیات‌های درجه یک کشور قرار گرفت.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مربیگری و داوری و ارتقای درجات، اعزام به دوره‌های آموزش داوری و مربیگری، برگزاری مسابقات مختلف مجازی و حضوری در رشته‌های مختلف ژیمناستیک از جمله ترامپولین، ایروبیک، ژیمناستیک هنری، ژیمناستیک فورآل، آکروژیم و ریتمیک در دو بخش پسرا و دختران از جمله شاخص‌های ارزیابی شده توسط فدراسیون است.

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی ادامه داد: موفقیت ورزشکاران استان در مسابقات بین‌المللی و کشوری نیز از دیگر شاخص‌های مثبت استان در این ارزیابی بوده است که در سال گذشته کسب مقام سوم انفرادی مسابقات جهانی و مجازی ترامپولین در کشور مکزیک، کسب رتبه سوم تیم عطریات افشار ارومیه در مسابقات کشوری آکروژیم دختران و کسب رتبه دوم مسابقات کشوری آکروژیم پسران از این جمله است.

مدنی افزود: از دیگر شاخص‌های ارزیابی فدراسیون، میزبانی استان آذربایجان‌غربی از اردوهای تیم ملی آکروژیم و ترامپولین و همچنین میزبانی استان از مسابقات کشوری ژیمناستیک هنری که با حضور بیش از ۲۸۰ ورزشکار از سراسر کشور که سه تیم ارومیه، مهاباد و اشنویه به عنوان نمایندگان استان در دو بخش پسران و دختران نیز حضور داشتند، می‌توان اشاره کرد.

وی گفت: در بخش فعالیت‌های فرهنگی نیز نمایش آرشیو عکس‌های پیشکسوتان ژیمناستیک و برگزاری چالش‌های مجازی در شرایط کرونایی انجام گرفت.

مدنی در خصوص برنامه‌های آتی هیات نیز گفت: در حال حاضر برای حضور در مسابقات ترامپولین و ژیمناستیک هنری بزرگسالان و جوانان کشور که با هدف انتخابی تیم ملی و احتمالا در شهریورماه برگزار خواهدشد، آماده می‌شویم و یکی دیگر از برنامه‌های این هیات حضور در المپیاد ورزش نخبگان در رده سنی نوجوانان است.

هیات ژیمناستیک استان آذربایجان‌غربی در ارزیابی فدراسیون در سال ۱۳۹۸ نیز رتبه برتر کشوری را از آن خود کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز