در گفت وگو با برنا؛

اضافه شدن ۱۲ سمن درحوزه ورزش وجوانان لرستان طی ۴ ماه نخست امسال

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۳:۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۱۴۳۱۱
اضافه شدن ۱۲ سمن درحوزه ورزش وجوانان لرستان طی ۴ ماه نخست امسال
کارشناس حوزه جوانان ورزش وجوانان لرستان به خبرگزاری برنا گفت: در 4 ماه نخست امسال تعداد 12 سمن به جمع سمن های حوزه جوانان لرستان اضافه شده است .

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ زینب فیضی در این گفت وگو با اشاره به اقدامات  معاونت جوانان  اداره کل ورزش وجوانان لرستان در بحث افزایش سازمان های مردم نهاد ، اظهار کرد: از ابتدای سال 1400 تا کنون(4ماه نخست سال ) 12سمن به جمع سمن هایحوزه جوانان  استان  اضافه شده است.

 او با بیان اینکه  11صدوری و یک مورد تمدیدیدر حوزه سمن ها داشته ایم،افزود:  از این تعداد 4 لوح صادر شده و مابقی نیز در هفته آینده صادر خواهند شد.

 فیضی تصریح کرد:  این درحالی است که در سال گذشته 10سمن به جمع سمن های لرستان  اضافه شده است .

کارشناس حوزه جوانان اداره کل ورزش وجوانان لرستان خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود  تا 6ماه اونخست امسال  20سمن جدید وارد عرصه فعالیت شوند که رکوردی بی نظیر در بحث ثبت سمن ها در لرستان محسوب می شود .

او  با بیان اینکه  در بحث شناسه ملی نیز رکورد بی نظیری با حمایت همکاران استانداری لرستان در حال ثبت است ، اما  طی 4ماه اخیر 16سمن رای شورای توسعه استانداری را کسب و بعضا شناسه ملی را دریافت یا در مراحل نهایی هستند.

زینب فیضی با بیان اینکه این موفقیت با حمایت های حشمت الله امان الهی مدیر کل ورزش وجوانان لرستان ، مجید زهره ای معاونت امور جوانان اداره کل و کارشناسان محترم حوزه جوانان یاراحمدی و خانم موسیوند اتفاق افتاده است، گفت: این مایه افتخار ما پرسنل حوزه ی جوان است که با کمترین نیرو و محدویت های کرونایی به جوانان و سمن های استان خدمت می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز