رییس هیئت فوتبال استان البرز خبرداد:

صدور احکام سنگین انضباطی برای خاطیان بازی لیگ فوتبال امیدهای البرز

۱۴۰۰/۰۵/۱۰ - ۱۵:۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۲۱۴۳۹۷
صدور احکام سنگین انضباطی برای خاطیان بازی لیگ فوتبال امیدهای البرز
رییس هیئت فوتبال استان البرز از برخورد شدید و صدور آرای سنگین انضباطی برای خاطیان بازی هفته گذشته لیگ امیدهای این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور بیک وردی اظهار کرد: متاسفانه در بازی های لیگ امیدهای البرز مابین پارسه و البرز شهرجدید هشتگرد شاهد درگیری بین برخی بازیکنان وعوامل دو تیم پس از پایان بازی بودیم که فیلم آن در فضای مجازی نیز منتشر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع برخورد با خاطیان این درگیری در دستور کار کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان قرار گرفت و احکام سنگینی برای متخلفان صادر شد.

بیک وردی تصریح کرد: در این درگیری ها مجموعا 11 نفر از بازیکنان و کادر فنی دوتیم سهم داشتند که احکام مختلفی اعم از محرومیت 18 تا 6 ماهه حضور در ورزشگاه ها و جرایم سنگین نقدی برای آنها صادر شد.

متولی فوتبال استان البرز با بیان اینکه این درگیری چند دقیقه پس از پایان بازی و با محوریت یکی از بازیکنان قبلی دو تیم شکل گرفته است گفت: موضوع نبود عوامل انتظامی و اجرایی در حین برگزاری بازی به هیچ عنوان صحت ندارد و این افراد تا پایان مسابقه در محل مشخص خود مستقر بوده اند.

بیک وردی با تاکید براینکه هرگونه بی انضباطی را تحمل نخواهیم کرد گفت: برخورد شدیدی در انتظار کسانی است که بخواهند فضای فوتبال را متشنج کنند و خوشبختانه این گونه اتفاقات در فوتبال استان طی سال های اخیر به دلیل برخوردهای مناسب کمیته انضباطی به حداقل ممکن رسیده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز