با حضور استاندار؛

چهار طرح عمرانی، رفاهی و ورزشی در سنندج به بهره‌برداری رسید

۱۴۰۰/۰۵/۱۱ - ۱۰:۰۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۱۴۶۶۴
چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی عصر یکشنبه با حضور استاندار کردستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی دیگر از مدیران در سنندج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ چهار طرح عمرانی، ورزشی و رفاهی عصر یکشنبه با حضور استاندار کردستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و جمعی دیگر از مدیران در سنندج به بهره برداری رسید.

شهرداری سنندج در راستای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی و رفاهی از ابتدای امسال با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات لازم را برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها در دستور کار خود قرار داد.

بر این اساس چهار طرح زمین ورزش‌های ساحلی در میدان قانع بهاران، کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت با ظرفیت ۱۶۰ تن در ساعت، گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت و پارک ۲هکتاری به سبک باغ ایرانی در آبیدر به بهره‌برداری رسید.

این طرح ها در راستای خدمات رسانی شایسته تر به شهروندان و همچنین رفع مشکلات و موانع عمران شهری به بهره برداری رسید.

نخستین زمین ورزش های ساحلی در کردستان

شهردار سنندج در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: در راستای توسعه ورزش همگانی و ترغیب شهروندان به ورزش و افزایش نشاط و شادابی بین شهروندان، زمین ورزش‌های ساحلی در میدان قانع بهاران احداث شده است.

حشمت الله صیدی با بیان اینکه این پروژه اولین زمین ورزش ساحلی در استان است، گفت: این پروژه در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع مخصوص ورزش‌های ساحلی از جمله فوتبال، والیبال و هندبال است و در جنب آن نیز هم مکانی به عنوان پارکینگ در نظر گرفته شده که ظرفیت گنجایش ۸۰ خودرو را دارد.

کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت


کارخانه تمام اتوماتیک جدید آسفالت از دیگر طرح های بود که مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار سنندج در رابطه با این پروژه نیز گفت:شهرداری سنندج در طول سال به حجم زیادی آسفالت برای معابر و خیابان ها نیاز دارد و در این دوره یک میلیون و  ۱۸۰ هزار آسفالت در سطح شهر انجام داده است و کارخانه آسفالت قبلی جوابگو نبود و به همت شورای شهر و شهرداری کارخانه تمام اتوماتیک آسفالت احداث شد.

صیدی افزود: این کارخانه با ظرفیت ۱۶۰ تن در ساعت با قابلیت استفاده از ۲۰ درصد مصالح بازیافت (تراشه آسفالت) برای تامین آسفالت مورد نیاز معابر شهری و پروژه‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمرانی احداث شده است.

وی اضافه کرد: سیستم تغذیه مصالح سرد، سیستم خشک کردن مصالح، سیستم جمع آوری غبار و فیلر موجود در مصالح، برج تفکیک و میکس مصالح، کمپرسور هوا، کابین کنترل، پکیج پمپ قیر، سیستم تراشه آسفالت، سیستم خردایش و دیگر تجهیزات جانبی از لوازم امکانات این کارخانه آسفالت است.

 شهردار سنندج یادآور شد: این کارخانه دارای سیلوی ذخیره ۷۵ تنی است و برای احداث این کارخانه ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

احداث پارک باغ ایرانی

احداث پارک به سبک باغ ایرانی از دیگر طرح هایی بود که به بهره برداری رسید.

این بوستان نخستین باغ ایرانی براساس پارامترهای باغ ایرانی بوده که به منظور توسعه سرانه فضای سبز و جذب فرصت های گردشگری در زمینی به مساحت ۲ هکتار در مجاورت پیکره ایثار و مقاومت مردم کردستان احداث شده است.

طراحی باغ به صورتی بوده که امکان برگزاری مراسم‌های فرهنگی در محل بوستان وجود دارد.

 گذر ورزش و تندرستی در پارک پیشکسوت سنندج از دیگر طرح هایی بود که افتتاح شد.

این گذر ورزشی شامل زمین والیبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، شطرنج، تنیس روی میز و اسکواش است.

شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود ۵۰۰هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز