حضور رییس هیات فوتبال استان البرز در اردوی تیم "رکورد" آذربایجان

۱۴۰۰/۰۵/۱۲ - ۱۷:۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۵۴۴۴
حضور رییس هیات فوتبال استان البرز در اردوی تیم رکورد آذربایجان
رییس وبرخی از اعضای هیئت فوتبال استان البرز با حضور در تمرینات تیم فوتسال باشگاه رکورد با مدیریت ،کادرفنی و بازیکنان ایرانی این تیم دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این دیدار که عصر امروز سه شنبه  ودر حاشیه اردوی آماده سازی بازیکنان ایرانی این باشگاه در مجموعه ورزشی کارگران کرج انجام شد مدیر باشگاه رکورد جمهوری آذربایجان با اشاره به شکل گیری این باشگاه از 3 سال پیش گفت: باشگاه رکورد در حال حاضر در رشته فوتسال در لیگ برتر آذربایجان حضور دارد و خود را مهیای حضور در فصل جدید این رقابت ها می کند.

رضا ابراهیمی افزود: باشگاه رکورد ظرفیت های سخت افزاری خوبی را در اختیار دارد وبا توجه به همکاری های مشترک با باشگاه های معتبر قاره های مختلف این آمادگی را دارد تا آن را در اختیار جوانان با استعداد ایرانی قرار دهد.

وی به تیم فوتسال این باشگاه اشاره کرد و گفت: شاکله تیم از بازیکنان ایرانی و خصوصا البرزی شکل گرفته و در راس کادر فنی نیز از وجود ابراهیم مسعودی ملی پوش اسبق فوتبال ایران و مربی آینده دار کرجی بهره می بریم.

مدیر باشگاه رکورد با قدردانی از حضور منصور بیک وردی رییس ،محسن عبدلی دبیر، کاظم صادقی مسئول کمیته فوتسال و دیگر اعضای هیئت فوتبال استان البرز در تمرینات این تیم گفت: این اقدام دوستان کاری ارزشمند و روحیه بخش است و نشان از توجه و دقت نظر متولیان فوتبال البرز به ظرفیت های فوتبال وفوتسال این استان در سطوح ملی وبین المللی دارد.

رییس هیئت فوتبال استان البرز نیز در این دیدار برای تیم آذری و کادر مدیریتی و بازیکنان ایرانی آن در مسابقات مهم پیش رو خصوصا لیگ برتر این کشور آرزوی موفقیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز