مسئول کمیته استعدادیابی هیئت وزنه برداری استان البرز :

آینده روشنی پیش روی وزنه برداری البرز است/ استقبال کم نظیرخانواده ها از طرح استعدادیابی

۱۴۰۰/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۱:۲۹
کد خبر: ۱۲۱۵۶۴۱
آینده روشنی پیش روی وزنه برداری البرز است/ استقبال کم نظیرخانواده ها از طرح استعدادیابی
مسئول کمیته استعدادیابی هیئت وزنه برداری استان البرز با اشاره به استقبال خوب وکم نظیر خانواده ها از طرح استعدادیابی گفت: چهره های مستعد وآینده داری را در قالب این طرح شناسایی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، محسن حیدریان اظهار کرد: عصر سه شنبه پنجمین مرحله طرح استعدادیابی به میزبانی پارک خانواده کرج و در فضای باز انجام شد و خوشبختانه همچون دوره های قبلی استقبال بسیار خوبی را از سوی خانواده ها شاهد بودیم.

وی افزود: در مجموع طرح های استعدادیابی برگزار شده حدود 40 نفر در دوبخش پسران ودختران شناسایی شده اند و تلاش می کنیم با توجه به خروجی مثبت این طرح را در ماه های آتی و در نقاط مختلف استان اجرایی کنیم.

20210802180253_IMG_6730

حیدریان با تاکید براینکه صرف شناسایی این استعدادها دلیلی بر تبدیل شدن آنها به یک قهرمان ومدال آور نیست گفت: وزنه برداری رشته ای سخت و طاقت فرسا است و چهره هایی موفق خواهند شد که بتوانند در کنار استعداد وتوانایی بدنی از پس تمرینات سخت آن نیز برآیند.

مسئول کمیته استعدادیابی هیئت وزنه برداری استان البرز تصریح کرد: تک چهره هایی از کشورمان در سالهای طولانی توانسته اند به افتخارات جهانی و المپیک برسند و این موضوع خود گواه دشواری های وزنه برداری وشرایط خاص این ورزش رکوردی است.

وی در پایان توجه هیئت به موضوع استعدادابی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: با حمایت های اقای عطایی رییس هیئت استان و همراهی مربیان قطعا اتفاقات خوب وآینده روشنی پیش روی وزنه برداری البرز است و در سال های آینده البرز سهمی ویژه در افتخارات ملی خواهد داشت.

 

 

 

نظر شما