رییس اداره صمت الیگودرز در نشست خبری :

۲۳۰۰بافنده فرش در الیگودرز مشغول به فعالیت هستند / تخفیف ۲۰۰میلیون ریالی مالیات به هر واحد تولیدی در الیگودرز

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۴:۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۷۳۶۴
۲۳۰۰بافنده فرش در الیگودرز مشغول به فعالیت هستند / تخفیف ۲۰۰میلیون ریالی   مالیات به هر واحد تولیدی در الیگودرز
حاجی علی سرلک گفت: :معادن کربنات کلسیم الیگودرز با خلوص ۹۸٪ در جهان یک پتانسیل بوده که در بخش تولید پودر ۳۵۰نفر مشغول به کار می باشند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  سرلک در نشست خبری با اصحاب رسانه وخبرنگاران الیگودرز که به مناسبت روز خبرنگاربرگزارشده بود ،اظهارکرد:روز خبرنگار و قلم را خدمت تمامی اصحاب رسانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

رئیس اداره صمت الیگودرز گفت:در جنگ اقتصادی به سر می بریم و دشمنان هر ماه حداقل یک بحران برای کشور و کالاهای اساسی ایجاد می نمایند.

او خاطر نشان کرد وزارتخانه صمت یک وزارتخانه استراتژیک و حیاتی است که ۴ اداره صنایع،معادن،فرش و تنظیم بازار در آن قرار گرفته اند.

سرلک در ادامه به ظرفیت فوق العاده دکتر خدابخشی اشاره کرد و یادآورشد: بسیاری از معادن غیر فعال که درآستانه واگذاری پروانه بهره برداری بودند را توانستیم با همن نماینده فعال و راه اندازی نماییم.

او همچنین از دیدار نماینده،مدیران صنایع و اداره صمت الیگودرز با معاونت وزیر دارایی برای بخشش و برطرف نمودن مشکل دارایی آنها خبر داد و گفت : با برگزاری این جلسات در سطح کلان به هر واحد تولیدی بیش از ۲۰۰میلیون ریال تخفیف مالیات داده شد.

رییس اداره صمت الیگودرز بیان کرد :معادن کربنات کلسیم الیگودرز با خلوص ۹۸٪ در جهان یک پتانسیل بوده که در بخش تولید پودر ۳۵۰نفر مشغول به کار می باشند.

او افزود:در بحث فرش ۲۳۰۰بافنده مشغول به فعالیت می باشند و تا کنون چند دوره آموزشی نیز برگزار گردیده است.

سرلک در ادامه بیان کرد:خط قرمز این اداره مردم بوده و با هیچ واحد اقتصادی که خط قرمزها را عبور نمایمد تعارف نخواهیم کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز