معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی:

۴۲۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات جهش تولید به متقاضیان پرداخت می شود

۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۱۷:۴۳
کد خبر: ۱۲۱۷۴۱۰
۴۲۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات جهش تولید به متقاضیان پرداخت می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان تسهیلات در قالب جهش تولید، گفت: این تسهیلات با ۳ درصد یارانه به متقاضیان پرداخت می شود و بانک ها منتظر ابلاغ یارانه این تسهیلات نباشند و سعی کنند این تسهیلات را با توافق متقاضی پرداخت کنند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نادر صادقی امروز یکشنبه هفدهم مرداد در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: ۴۲۹ میلیارد تومان از محل تسهیلات جهش تولید کارسازی شد و تفاهم‌نامه بین بانک‌های استان، استانداری، دستگاه‌های اجرایی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی امضا شده و در مرحله پرداخت است.

صادقی با اشاره به ابلاغ و تخصیص یارانه ۳ درصدی لحاظ شده در طرح‌های جهش تولید، اظهار کرد: خوشبختانه بخشی از این یارانه پرداخت شده است و بانک ها منتظر ابلاغ یارانه این تسهیلات نباشند و سعی کنند این تسهیلات را با توافق متقاضی در اسرع وقت پرداخت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بعد از ابلاع یارانه این نوع تسهیلات ، این مبالغ نقدا به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش مدیران و کارکنان بانک های استان در ارائه خدمات به مشتریان در زمان شیوع بیماری کرونا، گفت: واکسیناسیون کارکنان بانک ها نیز از روز گذشته آغاز شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز