رییس هیئت فوتبال استان البرز :

"گل ریحان" تکلیف مالکیت و بدهی‌های خود را روشن کند/ در اوج کرونا هزار مسابقه برگزار کردیم

۱۴۰۰/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۶:۵۲
کد خبر: ۱۲۱۸۳۱۰
گل ریحان تکلیف مالکیت و بدهی‌های خود را روشن کند/ در اوج کرونا هزار مسابقه برگزار کردیم
رییس هیئت فوتبال استان البرز گفت: باشگاه گل ریحان به اندازه ارزش امتیاز فعلی خود به بازیکن ، مربی و اشخاص وارگان های مختلف بدهی دارد و ادامه فعالیت آن در فوتبال منوط به پرداخت مطالبات است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، منصور بیک وردی در حاشیه مراسم تقدیر از اصحاب رسانه اظهار کرد: متاسفانه با عدم صداقت از سوی مدیران این باشگاه روبرو بودیم و بدعهدی آن ها در طول فصل گذشته سبب شد تیم به دسته دوم سقوط کند.

وی افزود: در چندین نوبت جلساتی را با آنها برگزار کردیم و تفاهم نامه هایی را نوشتیم اما به آن عمل نکردند و اجازه ندادند تا تیم شرایط مناسبی را برای حضور در مسابقات پیدا کند.

متولی فوتبال البرز با بیان اینکه ادامه فعالیت این باشگاه منوط به تعیین تکلیف مدیریت و بدهی های آن است گفت: در این خصوص اداره کل ورزش و جوانان البرز حَکَم قرار گرفته و باید تا پیش از شروع فصل مالکیت باشگاه و پروانه باشگاه داری آن مشخص شود.

بیک وردی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به حواشی ایجاد شده در خصوص درگیری در یکی از بازی های لیگ امیدهای استان گفت: برخی تلاش کردند این موضوع را دستاویز تسویه حساب های خود با هیئت فوتبال و بنده قرار دهند اما با واکنش سریع کمیته انضباطی و آرای سنگین صادر شده نتوانستند به هدف ناصواب خود برسند.

وی ادامه داد: ما در اوج شیوع کرونا در سال گذشته بیش از یک هزار مسابقه در لیگ استانی و کشوری برگزار کردیم و خداراشاکریم که حتی یک نفر به واسطه حضور در زمین فوتبال مبتلا به کرونا نشد. در عین حال دو نماینده ما در بانوان در اتفاقی کم نظیر در دنیای فوتبال موفق به صعود به لیگ برتر فوتسال شدند اما خیلی ها دوست ندارند این توفیقات را ببینند و مترصد سیاه نمایی و زیر سوال بردن زحمات همکاران ما در هیئت فوتبال البرز هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز