نماینده ولی فقیه در لرستان :

بیماران سرطانی از مشکلات جامعه هستند / ۴۷ منطقه آسیب پذیر در لرستان وجود دارد

۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۲۱۸۸۰۳
بیماران سرطانی از مشکلات جامعه هستند /  ۴۷ منطقه آسیب پذیر در لرستان وجود دارد
حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت:در لرستان حدود ۴۷ منطقه آسیب پذیر با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی امروز در نشست امدادگران عاشورا و فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان که در دفتر نماینده ولی فقیه استان لرستان برگزار شد با بیان اینکه تشکیل جلسه امدادگران عاشورا در روز اول محرم حکایت از عزم و اراده جدی و مصمم برای ایثار و فداکاری است اظهارکرد: در این موقعیت که کشور ما  با دشواری‌ هایی در داخل و خارج روبرو است شاهد هستیم  ظرفیت‌های زیادی از اخلاص، ایثار و فداکاری تجلی و نمود پیدا می‌کند.

اوافزود: همان گونه که ایثار و فداکاری پزشکان و پرستاران را در ۸ سال دفاع مقدس در بهداری مشاهده کردیم، مقام معظم رهبری فرمودند: این ایثار و فداکاری‌ها باید تا آخر عمر ادامه داشته باشد و البته مخاطب این کلام مقام معظم رهبری، تنها افراد حاضر در جلسه نبوده بلکه مخاطب ایشان همه ما هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به عنوان رهبری هوشمند، آگاه و بصیر از ظرفیت‌های درون اجتماع کاملا اطلاع دارندتصریح کرد: از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مقام معظم رهبری مردم را به کمک‌های مومنانه دعوت کردند و شاید هیچ یک از ما فکر نمی‌کردیم با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه خیران، نیکوکاران و مردم  این چنین به صحنه بیایند.

او خاطرنشان کرد: وقتی مردم اخلاص مقام معظم رهبری را مشاهده می‌کنند برای آنها ایجاد انگیزه می‌شود که فداکارانه به صحنه بیایند و نتیجه‌اش می‌شود برپایی غدیر بی نظیری با طبخ بیش از ۵۰۰ هزار غذا تنها در استان لرستانی با عدم رونق مطلوب کسب و کار، تخریب‌های سیل ۹۸، بیکاری که وضعیت اقتصادی خوبی ندارد.

شاهرخی گفت: بیماران سرطانی جز مشکلات جامعه هستند و در استان لرستان اینگونه افراد بسیار هستند که مکرر به دفتر نماینده ولی فقیه در استان مراجعه می‌کنند.

اوبیان کرد: در استان لرستان ۵۰۰ هزار خانوار داریم که از این تعداد ۱۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد، ۵۰ هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند که جمع زیادی‌ هستند و از لحاظ معیشتی در سختی هستند ولی تبصره‌ای آنها را محروم کرده است.

نماینده ولی فقیه  در  لرستان عنوان کرد: در لرستان حدود ۴۷ منطقه آسیب پذیر با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت وجود دارد در همین راستا از خیران درخواست می‌کنیم جهت محرومیت‌زدایی پای کار بیایند و  تاکنون از کمک‌های مردمی از طرف دفتر نماینده ولی فقیه بیش از یک میلیارد تومان به نیازمندان کمک شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز